Super Bowl: Η διαφήμιση με τις ελληνικές λέξεις που συγκίνησε

POP UP TEAM
/
4 Φεβρουαρίου, 2020
/

Μοιράσου το ...

Μπορεί οι περισσότεροι Έλληνες να μην παρακολούθησαν Super Bowl, ωστόσο αν το βλέπαμε σίγουρα θα ξεχωρίζαμε μία διαφήμιση που έπαιξε κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης.

Μάλιστα το να παίξει διαφήμιση μίας εταιρίας στα Super Bowl σημαίνει πως διαθέτει αρκετά μεγάλο budget, καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα τα 30 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου κόστισαν έως και 5,6 εκατομμύρια δολάρια.

Ωστόσο αυτό που ξεχώρισε ήταν ένα σποτ με τέσσερις ελληνικές λέξεις συγκίνησε.

Ο λόγος για τη διαφήμιση ασφαλιστικής εταιρείας, το σποτ της οποίας βασιζόταν σε τέσσερις λέξεις που περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και αγάπη. Το CNN, στην αξιολόγηση για τις φετινές διαφημίσεις του Super Bowl κατέταξε τη συγκεκριμένη στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά ούτε ούτε και τέλειες…».

 http://youtu.be/-3LTR32dMgI

 

 

Tags :

Μοιράσου το ...

popup-logo-white

Διαπιστευμένο Μέλος στο Μητρώο Online Media του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης

© 2024 Spread Media - All Rights Reserved