Κατά πάσα πιθανότητα, αυτήν την περιόδο περισσότερο από ποτέ, το μυαλό σου, όπως και πολλών άλλων ανθρώπων θα χρειάζεται ένα διάλειμμα από την επικαιρότητα.

«Το μυαλό χρειάζεται ξεκούραση» επισημαίνει ο Stew Friedman, PhD, διευθυντής του προγράμματος Wharton Work/Life Integration Project στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνιας και συγγραφέας του Leading the Life You Want. «Έρευνα δείχνει πως μετά από ένα διανοητικό διάλειμμα είναι βελτιωμένη η δημιουργική σκέψη, βρίσκουμε λύσεις και νέες ιδέες και νιώθουμε πιο χαρούμενοι. Αλλιώς, δεν μπορούμε να σκεφτούμε καθαρά, καταλήγουμε να κάνουμε λιγότερα απ’ όσα είχαμε σχεδιάσει, ξεχνάμε και γινόμαστε απρόσεκτοι.

 O Friedman προτείνει να προσπαθήσεις να κάνεις ένα διάλειμμα κάθε 90 λεπτά ή όποτε αρχίζεις να νιώθεις εξαντλημένη ή δυσκολεύεσαι να συγκεντρωθείς. Δες πώς:

Ανάλαβε δράση:

Το πλύσιμο των πιάτων, η κηπουρική, μια βόλτα για περπάτημα, το βάψιμο ενός δωματίου – αυτού του είδους οι δραστηριότητες βοηθούν τον εγκέφαλο σου να αποσυνδεθεί.

Αγνόησε το τηλέφωνό σου:

Ο Friedman, που ζήτησε από τους φοιτητές του να το δοκιμάσουν ως πείραμα, λέει πως αναπόφευκτα στην αρχή νιώθεις άγχος. «Μετά από λίγο όμως αρχίζουν να παίρνουν βαθύτερες, πιο χαλαρές αναπνοές και να παρατηρούν τον κόσμο γύρω τους» σχολιάζει ο ίδιος.

Χαλάρωσε: «Υπάρχουν πολλές τεχνικές χαλάρωσης που μπορείς να κάνεις σε λιγότερο από 1 λεπτό» προτείνει ο Matthew Edlund. Για παράδειγμα, επικεντρώσου στους μικροσκοπικούς μυς σε διαφορετικές περιοχές στο σώμα σου για 10-15 δευτερόλεπτα κάθε φορά. Ή κάθε φορά που πίνεις νερό σκέψου τη γεύση και τι νιώθεις.

 

Με πληροφορίες από womenonly.gr