Στους Times έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη η αγαπημένη Αγγλίδα ηθοποιός Κίρα Νάιτλι. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο διάστημα που συμμετείχε στο άκρως επιτυχημένο franchise «Πειρατές της Καραϊβικής» και τη «δημόσια ντροπή» που υπέστη από τον Τύπο
Η υποψήφια για Όσκαρ ήταν μόλις 17 ετών όταν έκανε το ντεμπούτο της ως Ελίζαμπεθ Σουάν στην «Κατάρα του Μαύρου Μαργαριταριού» του 2003. Ακολούθησαν δύο σίκουελ των «Πειρατών»: το «Το Σεντούκι του Νεκρού» του 2006 και το «Στο Τέλος του Κόσμου» του 2007.
Το franchise ήταν εξαιρετικά επιτυχημένο, με το «Σεντούκι του Νεκρού» να σημειώνει ρεκόρ εκείνη την εποχή για την ταινία με εισπράξεις 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων παγκοσμίως εντός ωρών από την πρεμιέρα και να γίνεται η τρίτη ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις στην ιστορία. Αλλά αυτό οδήγησε επίσης στον ταμπλόιντ Τύπο να κυνηγήσει την Νάιτλι και τις αχαλίνωτες εικασίες από τα μέσα ενημέρωσης ότι έπασχε από διατροφική διαταραχή λόγω της λεπτής της σιλουέτας.
«Με αυτόν τον κλασικό τρόπο τραύματος δεν το θυμάμαι», είπε ο Νάιτλι στους Times. «Έγινε πλήρης διαγραφή και μετά θα εμφανιστούν κάποια πράγματα και ξαφνικά θα έχω μια πολύ σωματική ανάμνηση γιατί, τελικά, είναι δημόσια ντροπή, έτσι δεν είναι; Είναι προφανώς μέρος της ψυχής μου, δεδομένου του πόσο νέα ήμουν όταν συνέβη. Έχω φτιαχτεί γύρω από αυτό».
Keira Knightly says that she refuses to star in another franchise after her experience on ‘PIRATES OF THE CARIBBEAN’.
“The hours are insane. It’s years of your life. You have no control over where you’re filming, how long you’re filming, what you’re filming.”
(Via: @variety) pic.twitter.com/eF8kV4acyj
— CinemaBums (@Cinema_Bums) November 26, 2024
Η Νάιτλι είπε ότι ήταν «απίστευτα τυχερή» που είχε «ένα απίστευτα στοργικό» σύστημα υποστήριξης από οικογένεια, φίλους και «υπέροχους φίλους» για να τη βοηθήσει να αντισταθμίσει τον εκφοβισμό από τον Τύπο. Αλλά η ηθοποιός έπρεπε ακόμα να αντιμετωπίσει ερωτήσεις σχετικά με το βάρος της κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι δημοσιογράφοι ρωτούσαν για αυτό άλλους ηθοποιούς.
«Θυμάμαι ότι μια από τις δίδυμες Όλσεν είχε ανορεξία και πήγε σε μια κλινική», είπε η Νάιτλι. «Θυμάμαι ότι με ρώτησαν για αυτό σε μια περιοδεία, σαν να ήταν αστείο. Ήταν γραφτό να ντρέπεται επειδή ζήτησε βοήθεια για την ανορεξία. Θυμάμαι ότι καθόμουν εκεί απλά έλεγα: «Ουάου, αυτό είναι άγριο». Μπορείτε να το φανταστείτε; Αυτό με συγκίνησε πολύ. Δεν ήταν καν για μένα, ήταν για εκείνη. Ακόμα δεν το αντέχω».
Η καριέρα της Νάιτλι θα συνεχίσει να περιλαμβάνει αναγνωρισμένα δράματα κύρους, όπως το «Atonement» και το «Pride and Prejudice», το τελευταίο από τα οποία της χάρισε μια υποψηφιότητα για Όσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου.
«Είναι αστείο όταν έχεις κάτι που σε φτιάχνει και σε διαλύει ταυτόχρονα», είπε η ηθοποιός για το franchise. «Με έβλεπαν σαν σκατά εξαιτίας των Ντεπ και Μπλουμ, αλλά επειδή εκείνοι τα πήγαν τόσο καλά, μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω τις ταινίες για τις οποίες κατέληξα να έχω υποψηφιότητες για Όσκαρ. Ήταν οι πιο επιτυχημένες ταινίες στις οποίες θα συμμετάσχω ποτέ και ήταν η αιτία που με διαπόμπευσαν δημόσια. Άρα είναι ένα πολύ μπερδεμένο ζήτημα στο κεφάλι μου».
Όταν ρωτήθηκε για την πιθανότητα να πρωταγωνιστήσει ξανά σε ένα franchise του Χόλιγουντ, η Νάιλτι το απέκλεισε λέγοντας: «Οι ώρες γυρισμάτων είναι τρελές. Είναι τα χρόνια της ζωής σου. Δεν έχεις κανέναν έλεγχο στο πού γυρίζετε, πόσο καιρό γυρίζετε, τι γυρίζετε».
Σε μια συνέντευξη στο Harper’s Bazaar U.K. πέρυσι, η Νάιτλι είπε ότι το να παίξει ένα αντικείμενο του πόθου όπως η Ελίζαμπεθ Σουάν σε τόσο νεαρή ηλικία την έκανε να αισθάνεται «κολλημένη» και «περιορισμένη» στο Χόλιγουντ.
«[Η Ελίζαμπεθ Σουάν] ήταν το αντικείμενο του πόθου όλων», συνέχισε η Νάιτλι. «Όχι ότι δεν έχει πολλά αντικρουόμενα στοιχεία μέσα της. Αλλά ήταν ενδιαφέρον από το να είναι πραγματικά αγοροκόριτσο στο να προβάλλεται ως ακριβώς το αντίθετο. Ένιωσα πολύ περιορισμένη. Ένιωσα πολύ κολλημένη. Οπότε οι ρόλοι μετά ήταν να προσπαθήσω να ξεφύγω από αυτό… Δεν είχα ιδέα πώς να το διατυπώσω. Ένιωθα ότι ήμουν εγκλωβισμένη σε κάτι που δεν καταλάβαινα».
Η Ναίτλι θα πρωταγωνιστήσει στο κατασκοπευτικό θρίλερ του Netflix “Black Doves”, που θα μεταδοθεί στις 5 Δεκεμβρίου.