Ο γραφίστας Κωνσταντίνος Παυλίδης φιλοτεχνεί την οπτική ταυτότητα του 47ου Φεστιβάλ Δράμας

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΟΣ
/
6 Αυγούστου, 2024
/

Μοιράσου το ...

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας (DISFF), πιστό στην αρχή του να αναδεικνύει νέα ταλέντα, καλωσορίζει στην ομάδα του τον Δραμινό γραφίστα Κωνσταντίνο Παυλίδη που φιλοτέχνησε τη φετινή οπτική ταυτότητα του 47ου Φεστιβάλ Δράμας.

Παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Δημήτρη Παπάζογλου (Designer, DpS Athens και DISFF Head of Branding), ο οποίος χάρισε στο Φεστιβάλ το νέο του «πρόσωπο» συμβαδίζοντας με την οπτική γλώσσα ενός νέου ψηφιακού κόσμου που συνεχώς μεταβάλλεται, ο Παυλίδης παρουσίασε στις 11 Ιουλίου μια σειρά από παραλλαγές της φετινής αφίσας του DISFF, την οποία εμπνεύστηκε από τα κινηματογραφικά καρέ.

Ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Φεστιβάλ, Γιάννης Σακαρίδης, υποδέχτηκε με μεγάλη χαρά τον νέο δημιουργό που συνδυάζει την φρεσκάδα στη ματιά με μία μοναδική αισθητική άποψη, λιτή και ταυτόχρονα ουσιώδη.

«H φετινή οπτική ταυτότητα του 47ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας (DISFF) αντλεί έμπνευση από τα κινηματογραφικά καρέ,» σημειώνει ο γραφίστας. «Χρησιμοποιώντας σκηνές από δύο ταινίες σπουδαίων Ελλήνων σκηνοθετών στους οποίους θα υπάρχει ειδικό αφιέρωμα («Μια ζωή σε θυμάμαι να φεύγεις» της Φρίντα Λιάππα και «Μια θέση στον ήλιο» του Κωνσταντίνου Γιάνναρη), δημιουργείται μια οπτική γλώσσα που αποτελεί φόρο τιμής στο έργο τους.

«Με οδηγό το λογότυπο του φεστιβάλ, οι φωτογραφίες στις αφίσες δημιουργούνται από μικρά τετράγωνα, ενσωματώνοντας με αυτό τον τρόπο την κεντρική αισθητική του λογοτύπου στην όλη ταυτότητα. Η επιλογή διαφόρων σχημάτων στο φόντο των αφισών, συμβολίζει τα καρέ, την εξέλιξη καθώς και τους διάφορους τρόπους ερμηνείας των ταινιών από το κοινό, αναδεικνύοντας έτσι τη δυναμική φύση του κινηματογράφου.

«Στις ψηφιακές εφαρμογές (website, social media) οι εικόνες περνούν μέσα από τα γεωμετρικά σχήματα, δημιουργώντας ένα μοναδικό εφέ που ενισχύει την αίσθηση της κίνησης και της διαδοχικότητας των καρέ. Η τυπογραφία είναι λιτή και δυναμική, προσφέροντας τα απαραίτητα στοιχεία χωρίς να αποσπά την προσοχή από το κεντρικό οπτικό μήνυμα. Τα κείμενα είναι τοποθετημένα με ακρίβεια και ισορροπία, προσδίδοντας σαφήνεια και αμεσότητα στο μήνυμα».

Ο Κωνσταντίνος Παυλίδης είναι «graphic designer» από την Δράμα, με εξειδίκευση στα συστήματα οπτικής επικοινωνίας (visual systems), εταιρικής ταυτότητας και σχεδιασμό συσκευασίας. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στην οπτική επικοινωνία (BA) το 2014 στον ΑΚΤΟ Θεσσαλονίκης. Έκτοτε, έχει συνεργαστεί με πολλά καταξιωμένα γραφεία σε Ελλάδα και εξωτερικό και πολλά έργα του έχουν βραβευθεί και δημοσιευθεί σε έντυπους καταλόγους καθώς και διαδικτυακά.

Τα δημοφιλή της εβδομάδας

Δείτε ακόμα ...

Nothing found!

It looks like nothing was found here!