Πρέπει να θυμάσαι πάντα να συμπεριφέρεσαι στον εαυτό σου με τον καλύτερο τρόπο γιατί αυτό είναι που θα σου χαρίσει μεγαλύτερη ικανοποίηση και αποδοχή του εαυτού σου, θα σε κάνει να νιώσεις ευτυχισμένη με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και τελικά θα σου προσφέρει μια πιο ολοκληρωμένη ζωή.

1. Επένδυσε στον εαυτό σου

Πρέπει καθημερινά να αφιερώνεις μισή -αν όχι μία- ώρα αποκλειστικά στον εαυτό σου. Διάβασε το αγαπημένο σου βιβλίο, άκου μουσική, πήγαινε ένα περίπατο και κάνε οτιδήποτε σε χαλαρώνει και σε ευχαριστεί. Έτσι θα δημιουργήσεις μια σχέση με τον ίδιο σου τον εαυτό, θα αναγνωρίζεις τις ανάγκες του και θα τις ικανοποιείς.

2. Αναγνώρισε τις "τοξικές σχέσεις"

Όλοι έχουμε υπάρξει θύματα μιας τοξικής σχέσης -είτε ερωτικής είτε φιλικής- που μας έκανε να βάλουμε τον εαυτό μας και τα θέλω μας σε δεύτερη μοίρα. Όμως ήρθε η ώρα να την αναγνωρίσεις και φυσικά να την σταματήσεις. Σταμάτα να φροντίζεις μονάχα τις ανάγκες των άλλων και ανακάλυψε αυτό που ευχαριστεί εσένα μέσα σε αυτές τις σχέσεις.

3. Δώσε βάση στα συναισθήματά σου

Είναι πολύ πιθανό με το άγχος της καθημερινότητας, τα διάφορα προβλήματα που έχεις και αυτά που σε απασχολούν, να έχεις αγνοήσει τα ίδια σου τα συναισθήματα. Όμως "άκου" το μαυλό και το σώμα σου, συνηδειτοποίησε τι ακριβώς νιώθεις γι' αυτά που συμβαίνουν γύρω σου και προσπάθησε να κάνεις το καλύτερο για σένα.

4. Μη γίνεσαι θύμα

Ακόμα κι αν νιώθεις ότι όλοι και όλα είναι εναντίον σου, μην γίνεσαι θύμα του ευατού σου και μην κατηγορείς τους άλλους για τα δικά σου προβλήματα. Δεν θα καταφέρεις να τα λύσεις έτσι και το μόνο που θα καταφέρεις είναι να γεμίσεις αρνητική ενέργεια. Αντίθετα λοιπόν, πρέπει να φανείς δυνατή και να προσπαθήσεις να βρεις την καλύτερη δυνατή λύση για να τα λύσεις.

5. Γίνε η καλύτερη φίλη του εαυτού σου

Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις ένα πρόβλημα, προσπάθησε να μην γίνεις ο αυστηρότερος κριτής του εαυτού σου γιατί έτσι θα νιώσεις αδύναμη και ανάξια να το λύσεις. Αντίθετα προσπάθησε να ενθαρρύνεις τον εαυτό σου και να σκεφτείς θετικά όπως θα έκανε ένας φίλος σου για σένα.

6. Προσάρμοσε τις προσδοκίες σου

Προσπάθησε να θέτεις ρεαλιστικούς στόχους. Έτσι η επίτευξή τους δεν θα σε αγχώνει υπερβολικά και δεν θα φαντάζει αδύνατη. Ταυτόχρονα θα νιώθεις πιο ικανή να τους φέρεις εις πέρας.

7. Θέσε όρια

Μην αφήνεις τα προβλήματά σου να σε ξεπερνούν. Θέσε τα όρια σου και αντιμετώπισε την κάθε κατάσταση διαφορετικά. Όταν, για παράδειγμα, φεύγεις από τη δουλειά, τα προβλήματα και οι έγνοιες πρέπει να μένουν στο γραφείο.

 

Με πληροφορίες από madamefigaro