Ο Τζάστιν Μπαλντόνι πέρασε στην αντεπίθεση με τη δικηγόρο του να καταθέτει αντιμήνυση στην Μπλέικ Λάιβλι και να υποστηρίζει μάλιστα ότι το κοινό θα εκπλαγεί με τις αποκαλύψεις. Η ηθοποιός κατηγόρησε τον Μπαλντόνι για σεξουαλική παρενόχληση και αβίωτες συνθήκες εργασίας.
Δεν σταμάτησαν όμως εκεί καθώς τώρα ο ηθοποιός και σκηνοθέτης του «It End With Us» Τζάστιν Μπαλντόνι κατέθεσε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον των New York Times την Τρίτη, υποστηρίζοντας ότι η εφημερίδα δημοσίευσε ένα άρθρο «γεμάτο με ανακρίβειες, παραποιήσεις και παραλείψεις» που βασιζόταν στην «αυτοεξυπηρετούμενη αφήγηση» της Λάιβλι.
Η Λάιβλι υπέβαλε καταγγελία στο Τμήμα Πολιτικών Δικαιωμάτων της Καλιφόρνια τον Δεκέμβριο, κατηγορώντας τον Μπαλντόνι για σεξουαλική παρενόχληση και αντίποινα. Στην καταγγελία η Λάιβλι ισχυρίστηκε ότι αφού εξέφρασε τις ανησυχίες της για σεξουαλική παρενόχληση στα γυρίσματα της ταινίας τους, «It Ends With Us», ο Μπαλντόνι και η ομάδα του αντεπιτέθηκαν εναντίον της, διαρρέοντας μη κολακευτικά δημοσιεύματα στον Τύπο για να προσπαθήσουν να καταστρέψουν την επαγγελματική της φήμη.
Η καταγγελία της Λάιβλι αναφέρθηκε για πρώτη φορά στους The New York Times, οι οποίοι δημοσίευσαν ένα άρθρο με τίτλο «Μπορούμε να θάψουμε οποιονδήποτε: Η μηχανή δυσφήμισης του Χόλιγουντ», στις 21 Δεκεμβρίου. Το άρθρο 4.000 λέξεων περιείχε περιεχόμενο από την καταγγελία του Τμήματος Πολιτικών Δικαιωμάτων, τα οποία συνήθως παραμένουν εμπιστευτικά.
Στον απόηχο του άρθρου των New York Times και της καταγγελίας της Λάιβλι κατά του Μπαλντόνι, το πρακτορείο ταλέντων, WME, αποσύρθηκε από την εκπροσώπησή του. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρακτορείο εκπροσωπεί επίσης τη Λάιβλι και τον σύζυγό της, Ράιαν Ρέινολντς. Η Λάιβλι έλαβε ταχεία υποστήριξη από όλο το Χόλιγουντ και το συνδικάτο των ηθοποιών SAG-AFTRA, δημοσιεύοντας μια δήλωση για την υποστήριξή της. Η Sony, το στούντιο πίσω από το “It Ends With Us”, κυκλοφόρησε επίσης μια δήλωση υποστηρίζοντας τη Λάιβλι.
Τώρα, ο Μπαλντόνι ισχυρίζεται ότι η Λάιβλι δημιούργησε ψευδείς κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση, ώστε να μπορέσει να πάρει τον έλεγχο της ταινίας, και στη συνέχεια ξεκίνησε μια εκστρατεία για να «αναδιαμορφώσει τη δημόσια προσωπικότητά της» με «βλαβερούς, ισχυρούς τίτλους» στους New York Times σε βάρος του Μπαλντόνι.
«Η κυνική κατάχρηση της Λάιβλι για τους ισχυρισμούς σεξουαλικής παρενόχλησης για την επιβολή μονομερούς ελέγχου σε κάθε πτυχή της παραγωγής ήταν στρατηγική και χειριστική», αναφέρει η αγωγή του Μπαλντόνι. «Ταυτόχρονα, η δημόσια εικόνα της υπέφερε ως αποτέλεσμα μιας σειράς από γκάφες υψηλού προφίλ, τις οποίες προσπάθησε να εκτρέψει κατηγορώντας τους ενάγοντες για το αδιάκριτο ενδιαφέρον του κοινού για τις αδυναμίες μιας διασημότητας της λίστας A. Αυτό δεν είναι παρά μια δικαιολογία. Η φήμη είναι δίκοπο μαχαίρι, αλλά η τακτική της Λάιβλι εδώ είναι συνειδητή».
Η μήνυση ισχυρίζεται ότι οι New York Times απέτυχαν να παραμείνουν πιστοί στην «δημοσιογραφική τους ακεραιότητα» να εξετάσουν τους ισχυρισμούς της Λάιβλι για σεξουαλική παρενόχληση και δυσφήμιση, σημειώνοντας ότι η εφημερίδα «βασίστηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου στη μη επαληθευμένη και ιδιοτελή αφήγηση της Λάιβλι, σχεδόν αυτολεξεί ενώ αγνοούσε μια πληθώρα αποδεικτικών στοιχείων που αντέκρουε τους ισχυρισμούς της και αποκάλυψε τα αληθινά της κίνητρα».
Ενώ η Λάιβλι κατέθεσε αρχικά καταγγελία εναντίον του Μπαλντόνι και της εταιρείας παραγωγής του Wayfarer στο Τμήμα Πολιτικών Δικαιωμάτων της Καλιφόρνια, οι δικηγόροι της ηθοποιού υπέβαλαν ομοσπονδιακή καταγγελία την Τρίτη.
«Ανυπομονούμε να αντιμετωπίσουμε κάθε έναν από τους ισχυρισμούς του Wayfarer στο δικαστήριο», δήλωσαν οι δικηγόροι της Λάιβλι.
Η μήνυση του Μπαλντόνι κατατέθηκε στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λος Άντζελες για λογαριασμό 10 εναγόντων, μεταξύ των οποίων ο Μπαλντόνι, η Wayfarer Studios, ο παραγωγός Τζέιμι Χιθ, ο οποίος επίσης κατηγορήθηκε από τη Λάιβλι για σεξουαλική παρενόχληση.