Η 96η τελετή των Όσκαρ είχε πολλά να συζητηθούν, αλλά ένα από τα highlights της βραδιάς ήταν σίγουρα η απονομή του Βραβείου Καλύτερου Ανδρικού Ρόλου στον Άντριεν Μπρόντι. Και όχι μόνο γιατί ο 51χρονος ηθοποιός κέρδισε το δεύτερο Όσκαρ της καριέρας του για το «The Brutalist», αλλά και γιατί η ομιλία του κράτησε λίγο παραπάνω απ’ όσο άντεχε το κοινό.
Όταν η απονομή γίνεται… οικογενειακή υπόθεση
Κατά τη διάρκεια του λόγου του – που αν είχε διαφημίσεις, θα προλαβαίναμε να φτιάξουμε και ποπ κορν – ο Μπρόντι ευχαρίστησε τη σύντροφό του, Τζορτζίνα Τσάπμαν, πρώην σύζυγο του καταδικασμένου Χάρβεϊ Γουάινστιν, αλλά και τα παιδιά της. Συγκεκριμένα, είπε:
«Μοιράζομαι αυτή τη στιγμή με την καταπληκτική μου σύντροφο, Τζορτζίνα, που όχι μόνο αναζωογόνησε την αίσθηση της αξίας μου, αλλά και τις αξίες μου. Και φυσικά, με τα όμορφα παιδιά της, τον Dash και την India.»
Και επειδή προφανώς δεν είχε ήδη γίνει αρκετή αμηχανία στο Dolby Theatre, συνέχισε αποκαλύπτοντας το χαϊδευτικό που του έχουν δώσει τα παιδιά της:
«Ήταν ένα τρενάκι συναισθημάτων, αλλά σας ευχαριστώ που με δεχτήκατε στη ζωή σας. Ο Popsy γυρίζει σπίτι νικητής.»
Όπως ήταν αναμενόμενο, τα social media πήραν φωτιά.
Ο Χάρβεϊ Γουάινστιν απαντά (μέσω τρίtων, φυσικά)
Ο Χάρβεϊ Γουάινστιν, που βρίσκεται στη φυλακή εκτίοντας ποινή για σεξουαλικά εγκλήματα, δεν έμεινε ασχολίαστος. Μέσω εκπροσώπου του, έστειλε ένα πολιτισμένο αλλά παγωμένο μήνυμα:
«Ο Χάρβεϊ είναι χαρούμενος για την Τζορτζίνα και ευγνώμων που τα παιδιά του λαμβάνουν την αγάπη και τη φροντίδα που τους αξίζει» – Σε αντίθεση με σένα Χάρβεϊ που σου αξίζει η φυλακη!
Αυτό το «ευγνώμων» κάποιοι το διάβασαν ως *«δεν έχω όρεξη για δράματα»*, ενώ άλλοι ως *«αλλά ας μην το παρακάνουμε κιόλας»*.
Η ατελείωτη ομιλία του Μπρόντι έγραψε ιστορία
Πέρα από το περιεχόμενο, η ομιλία του Μπρόντι έγινε viral και για τη διάρκεια της. Ο ηθοποιός μίλησε τόσο πολύ για την καριέρα του, την αξία της δουλειάς του και το πόσο σημαντικό ήταν αυτό το βραβείο για εκείνον, που έσπασε ρεκόρ ως η πιο μακροσκελής ευχαριστήρια ομιλία ever στα Όσκαρ.
Κάπου στο τέλος, το κοντρόλ της παραγωγής πρέπει να είχε αρχίσει να πατάει νευρικά το κουμπί της μουσικής, αλλά ο Μπρόντι δεν είχε καμία διάθεση να κατέβει από τη σκηνή.
Το Twitter, πάντως, είχε περάσει τέλεια.