Λίγο πριν εμφανιστεί στο Ηρώδειο υποδυόμενη τη Μαρία Κάλλας, η διάσημη Ιταλίδα ηθοποιός Μόνικα Μπελούτσι μιλάει στον Φώτη Απέργη σε μια αποκλειστική ραδιοφωνική συνέντευξη, από το Δεύτερο Πρόγραμμα.
Η Μόνικα Μπελούτσι μιλάει για την κορυφαία σοπράνο ως ευάλωτη γυναίκα, αλλά και μαχητική προσωπικότητα: «Ήταν μια γυναίκα που ακολουθούσε την καρδιά της, το ένστικτό της. Γι’ αυτό έγινε τόσο εύθραυστη. Την ίδια στιγμή ήταν αξιοθαύμαστη, γιατί ακολουθούσε τη δική της αλήθεια. Πολέμησε τόσο πολύ για τα δικαιώματά της».
Για τη διαφορά ανάμεσα στην πραγματική ζωή της και τη δημόσια εικόνα της ως σταρ του σινεμά:
«Η εικόνα μου είναι μόνο ένα μικρό μέρος της ζωής μου. Ο αληθινός μου βίος, ο μυστικός μου κήπος, είναι για μένα αληθινά σημαντικός. Και αυτή η προστασία είναι αναγκαία για να επιβιώσει κανείς σ’ αυτή τη δουλειά».
Για τον ρόλο της ως «κορίτσι του Τζέιμς Μποντ»:
«Ήταν επαναστατικό το να υποδυθώ έναν τέτοιο ρόλο στα 50 μου. Δείχνει πώς αλλάζουν οι καιροί. Μια ηθοποιός σήμερα είναι εντελώς διαφορετική απ’ ό,τι στις δεκαετίες του ’30, του ’40, του ’50, που μπορούσες να είσαι όμορφη και ταλαντούχα, αλλά στα 40 σου η καριέρα σου τελείωνε».
Για τη σημασία του κινήματος #metoo αλλά και για την αποστροφή της Κατρίν Ντενέβ ότι αυτό μπορεί να περιέχει έναν «νέο πουριτανισμό»:
«Πιστεύω ότι είναι σημαντικό το γεγονός ότι στις μέρες μας οι γυναίκες μιλούν με θάρρος και κουράγιο, αλλά θα χρειαστεί καιρός για να εξασφαλιστούν ίσα δικαιώματα με τους άντρες. Πιστεύω, πάντως, ότι δεν χρειάζεται να αποζητάμε τον πόλεμο, αλλά ένα κοινό έδαφος επικοινωνίας. Γιατί ο πόλεμος δεν φέρνει τίποτα καλό».
Για τις κόρες της:
«Δεν θέλω η δουλειά μου να έχει μεγάλο μέρος στη ζωή τους. Προτιμώ να είμαι η μητέρα τους και να τους δίνω όλη τη δύναμη, όλη την αγάπη που χρειάζονται για να ανακαλύψουν το δικό τους πάθος. Εγώ είμαι το παρελθόν, εκείνες είναι το μέλλον».
Ακόμα: Στη συνέντευξή της στο Δεύτερο Πρόγραμμα, η Μόνικα Μπελούτσι μιλάει για το τρακ της στη θεατρική σκηνή, για τον ερωτισμό στην εποχή του κορωνοϊού, για τη νέα της ταινία όπου υποδύεται την Ανίτα Έκμπεργκ, ακόμα και για τους ρόλους που η ίδια έχασε, επειδή ήταν πολύ όμορφη γι’ αυτούς:
«Αν τους έχασα, τώρα μπορώ να τους παίξω! Όταν μεγαλώνεις, χάνεις τη βιολογική ομορφιά της νιότης. Το ενδιαφέρον είναι ότι τότε μπορείς να παίξεις άλλους ρόλους».
Πηγή: ert.gr