5 γλυκά που μπορούμε να απολαύσουμε χωρίς τύψεις!

Όταν προσπαθούμε να χάσουμε βάρος ή απλώς προσέχουμε τη διατροφή μας, αποφεύγουμε τα γλυκά λόγω της ζάχαρης, των λιπαρών και των θερμίδων που περιέχουν. Όμως, δεν είναι λίγες οι φορές που η επιθυμία μας για γλυκό γίνεται πολύ έντονη και δυσκολευόμαστε να αντισταθούμε σε ένα γλύκισμα. 

Τα παρακάτω γλυκά είναι μια καλή λύση για όταν έχουμε έντονη λιγούρα για γλυκό, καθώς δεν μας επιβαρύνουν με πολλές θερμίδες και έτσι, μπορούμε να τα απολαύσουμε χωρίς τύψεις.
🔸Μους κακάο: Ένα σοκολατένιο γλυκό που περιέχει κακάο και γάλα ή γιαούρτι αντί για κρέμα γάλακτος. Μας δίνει περίπου 120 θερμίδες ανά μερίδα, ενώ αν την ετοιμάσουμε με υποκατάστατο ζάχαρης, έχουμε μια ακόμα πιο ελαφριά εκδοχή της.
🔸Ρυζόγαλο: Τα κύρια συστατικά του είναι ρύζι, γάλα και κανέλα. Μια μερίδα περιέχει περίπου 200 θερμίδες.
🔸Κρέμα άνθος αραβοσίτου: Μας δίνει περίπου 115 θερμίδες ανά 100γρ και περιέχει γάλα και ζάχαρη. Αν μειώσουμε ή αντικαταστήσουμε τη ζάχαρη με κάποιο γλυκαντικό, οι θερμίδες μειώνονται ακόμα περισσότερο.
🔸Γλυκό του κουταλιού: Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα γλυκά, το γλυκό του κουταλιού δεν περιέχει καθόλου λιπαρά και διατηρεί τις φυτικές ίνες και τα αντιοξειδωτικά των φρούτων. Μια μερίδα μας δίνει 70-100 θερμίδες.
🔸Μακαρόν: Ένα ακόμη ελαφρύ γλυκό με λίγες θερμίδες. Περιέχει περίπου 90 θερμίδες το καθένα, ενώ αν παραλείψουμε την γέμισή του ή την αντικαταστήσουμε με μια σπιτική, ελαφριά γέμιση, τότε οι θερμίδες μπορούν να μειωθούν στο μισό.

Προσέχουμε πάντα να τα καταναλώνουμε με μέτρο και όχι σε υπερβολικές ποσότητες

 

Ευχαριστούμε πολύ την Βάλια Γρηγορίου- Κλινική διαιτολόγο – διατροφολόγο