Πώς να μην ξεφύγουμε στο Πρωτοχρονιάτικο τραπέζι;

POP UP TEAM
/
1 Ιανουαρίου, 2020

Συχνά μετά τη γιορτινή περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς παρατηρούμε αύξηση στο σωματικό μας βάρος.

Μπορούμε όμως να αποφύγουμε αυτά τα περιττά κιλά ακολουθώντας τα παρακάτω διατροφικά tips ώστε να μην στερηθούμε τη νοστιμιά των εορταστικών τραπεζιών.

• Κατά τη διάρκεια της ημέρας πριν το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι, μην παραλείψετε γεύματα (πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό).• Γεμίστε εξ αρχής το πιάτο σας με όσα θα φάτε και αποφύγετε το τσιμπολόγημα. Φροντίστε το μεγαλύτερο μέρος του πιάτου να αποτελείται από σαλάτα ή/και βραστά λαχανικά.• Κάντε έξυπνες επιλογές δίνοντας έμφαση στα πιο υγιεινά και light τρόφιμα. Ως ορεκτικό μπορείτε να επιλέξετε ένα κομμάτι σπιτικής σπανακόπιτας. Ως κυρίως γεύμα μπορείτε να φάτε γαλοπούλα, καταναλώνοντας με μέτρο τη γέμισή της.

• Γλυκό: Αρκεστείτε σε ένα μικρό κομμάτι βασιλόπιτας.

• Ποτό: Καταναλώστε το με μέτρο (π.χ. 1 ποτήρι κρασί ή μπίρα)

 

Ευχαριστούμε τη  Διαιτολόγο – Διατροφολόγο Βάλια Γρηγορίου από το Nutricentervaliagrigoriou.gr 

Tags :

Μοιράσου το ...

popup-logo-white

Διαπιστευμένο Μέλος στο Μητρώο Online Media του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης