Συχνά, οι επιλογές που κάνουμε στο φαγητό επηρεάζονται από το άγχος και το στρες που νιώθουμε. Σε περιόδους άγχους, πολλοί καταφεύγουμε σε τρόφιμα ή σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη ή πρόσθετα σάκχαρα. Ωστόσο, υπάρχουν τρόφιμα και θρεπτικά συστατικά που μπορούν να μας βοηθήσουν να μειώσουμε το άγχος χωρίς να μας επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες και λιπαρά.

Σε αυτά τα θρεπτικά συστατικά συμπεριλαμβάνονται τα αντιοξειδωτικά που περιέχονται στα φρούτα και τα λαχανικά και οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β (δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά και κρεατικά). Τα θρεπτικά αυτά συστατικά πρέπει να προσλαμβάνονται μέσω των τροφίμων στα πλαίσια μια ισορροπημένης διατροφής. Από την άλλη, η έλλειψη βιταμίνης D έχει συσχετιστεί με αυξημένα επίπεδα άγχους.
Για την καλύτερη διαχείριση του άγχους:

• Ακολουθούμε ένα ισορροπημένο και υγιεινό πρόγραμμα διατροφής σε συνδυασμό με τακτική σωματική δραστηριότητα.

• Κάνουμε ασκήσεις χαλάρωσης.

• Κοινωνικοποιούμαστε.

• Ζητάμε βοήθεια από κάποιον ειδικό.

• Πριν καταφύγουμε σε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής, συμβουλευόμαστε τον γιατρό ή τον διαιτολόγο μας.

 

Ευχαριστούμε τη Διαιτολόγο - Διατροφολόγο Βάλια Γρηγορίου από το Nutricenter, valiagrigoriou.gr