«Αυτό το φθινόπωρο θα κάνω την άσκηση μέρος της καθημερινότητάς μου και θα γίνω επιτέλους fit». Κάθε χρόνο αυτή την εποχή, η ίδια ιστορία. Πόσες φορές έδωσα αυτή την υπόσχεση στον εαυτό μου και πόσες ακόμη την αθέτησα; Αμέτρητες ενδεχομένως.

Το φετινό φθινόπωρο όμως, δεν άφησα στον εαυτό μου περιθώρια για χαλάρωση στον καναπέ. Έπρεπε να κάνω μερικά βήματα προς μία περισσότερο wellness καθημερινότητα και προς μεγάλη μου ικανοποίηση, νομίζω ότι τα έχω καταφέρει εξαιρετικά μέχρι στιγμής.

Ακόμη, λοιπόν, και αν το καθημερινό σου πρόγραμμα είναι τόσο επιβαρυμμένο που αδυνατείς να βρεις χρόνο για επισκέψεις στο γυμναστήριο, ακόμη και αν κάθε απόγευμα ή κάθε βράδυ νιώθεις ότι δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις την κόπωση που αισθάνεσαι, ακόμη και αν πιστεύεις πως είναι δύσκολο να πειθαρχήσεις τον εαυτό σου, αφού τα κατάφερα εγώ, σίγουρα μπορείς και εσύ να βγάλεις στην επιφάνεια τη fit πλευρά του εαυτού σου και να νιώσεις fabulous.

Μερικές αλλαγές και προσθήκες στο καθημερινό σου πρόγραμμα και η χρήση των κατάλληλων fitness apps και gadgets αρκούν για να πετύχεις τον στόχο σου. Δοκίμασε, λοιπόν, να αφιερώσεις λίγα λεπτά από τον χρόνο σου για να ρίξεις μία «ματιά» στις συμβουλές μου και υιοθέτησε εκείνες οι οποίες ταιριάζουν περισσότερο στην καθημερινή σου ρουτίνα.

#1 Ξεκίνα την ημέρα σου με 20 λεπτά pilates, yoga ή stretching

Καταλαβαίνω ότι μπορεί να αισθάνεσαι ότι δεν έχεις χρόνο ή ενέργεια να γυμνάζεσαι μετά το γραφείο. Γιατί, λοιπόν, να μην το κάνεις πριν την εργασία σου; Έστω και 20 λεπτά γυμναστικής την ημέρα αρκούν για να προσφέρεις στον οργανισμό σου τα οφέλη της άσκησης. Φυσικά, δεν χρειάζεται να σηκώνεσαι από το κρεβάτι στις 6 το πρωί για να κάνεις tabata ή HIIT. Μπορείς κάλλιστα να ωφελείς το σώμα και τον οργανισμό σου κάνοντας 20 λεπτά yoga, pilates ή stretching -για ευλυγισία στο έπακρο. Για να τα καταφέρεις, δοκίμασε να στραφείς στο YouTube για να βρεις προγράμματα γυμναστικής που θα μπορέσεις να πραγματοποιήσεις εύκολα από το σπίτι ή «κατέβασε» στο κινητό σου μία εφαρμογή, όπως για παράδειγμα το δικό μου αγαπημένο app BODY by Blogilates και τα δημοφιλή Asana Rebel: Get in Shape και Yoga for Beginners.

#2 Περπάτα όσο πιο πολύ και όσο πιο «έξυπνα» μπορείς

Ποιος είπε ότι δεν μπορείς να γυμνάσεις το σώμα σου με το περπάτημα; Για πολλούς το περπάτημα αποτελεί το καλύτερο είδος άσκησης για το σώμα και αν δεν προλαβαίνεις πραγματικά να γυμνάζεσαι κατά τη διάρκεια της ημέρας, τότε ήρθε να πάρεις τους δρόμους! Περπάτα από και προς το γραφείο, αν αυτό είναι εφικτό. Άφησε το αυτοκίνητο στο γκαράζ ένα απόγευμα μιας καθημερινής ή ένα Σάββατο και πήγαινε να συναντήσεις την παρέα ή να κάνεις τα ψώνια σου με τα πόδια. Η δική μου συμβουλή είναι να έχεις κάθε μέρα στην τσάντα ή το backpack σου ένα ζευγάρι άνετα, φλατ παπούτσια. Βλέπεις, τις ημέρες που γνωρίζω ότι δεν θα καταφέρω να κάνω την προπόνησή μου, βγάζω τα πέδιλα ή τα ψηλοτάκουνά μου, φοράω τα άνετα παπούτσια μου και τα ακουστικά μου και περπατάω για μισή ώρα μέχρι να φτάσω στο σπίτι. Πίστεψέ με, αν βαριέσαι τη γυμναστική, δεν υπάρχει περίπτωση να μην λατρέψεις το power walking, δηλαδή το δυναμικό βάδισμα. 

Για αυτόν τον λόγο, αξίζει να «κατεβάσεις» στο κινητό σου μία εφαρμογή που υπολογίζει βήματα, χρόνο και χιλιόμετρα, να προμηθευτείς με ένα fitness gadget, όπως ένα «έξυπνο» ρολόι ή να αρχίσεις να χρησιμοποιείς το Google Fit για να παρακολουθείς τη φυσική σου κατάσταση και όλα τα παραπάνω στοιχεία. Προτού το καταλάβεις, θα «κολλήσεις» με το περπάτημα!

#3 Στρέψου στην τεχνολογία

Σίγουρα το να βγεις εκτός σπιτιού για να τρέξεις και να κάνεις την προπόνησή σου ή να επισκεφτείς το γυμναστήριο, φαντάζουν δύο περισσότερο ιδανικές επιλογές από το να προσπαθείς να γυμνάζεσαι ολόσωστα μόνη σου -ειδικότερα αν δεν «το έχεις» με τη γυμναστική. Στην περίπτωση όμως, που δεν διαθέτεις άλλη επιλογή από το να προπονείσαι στο σπίτι, τότε δοκίμασε να στραφείς στην τεχνολογία. Σήμερα μπορείς να βρεις στο διαδίκτυο δωρεάν εφαρμογές που μπορούν να σε κάνουν να νιώθεις πως έχεις έναν προσωπικό γυμναστή στο σαλόνι σου -αν δίνεις φυσικά την απαραίτητη προσοχή και ακολουθείς τις εκάστοτε οδηγίες. Για παράδειγμα, δοκίμασε να «κατεβάσεις» στο smartphone σου το FitOn, ένα free fitness app που με βάση το βάρος, το ύψος και τον fitness στόχο που θέλεις να πετύχεις, δημιουργεί για εσένα ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής. Κάθε βίντεο διαρκεί από 10 έως και 45 περίπου λεπτά, οπότε ανάλογα με το καθημερινό σου πρόγραμμα, μπορείς να επιλέγεις κάθε φορά εκείνο που σε βολεύει και σε εμπνέει περισσότερο. Από pilates μέχρι tabata και από ΗΙΙΤ μέχρι cardio και ασκήσεις για κοιλιακούς και γυμνασμένους γλουτούς. Οι επιλογές είναι πολλές. Σε κάθε περίπτωση όμως, μία αναζήτηση στο Google Play μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις μία δωρεάν εφαρμογή που σου ταιριάζει.

Δεν είναι δύσκολο, λοιπόν, να μείνεις πιστή στον στόχο σου να γυμναστείς και να φροντίσεις καλύτερα το σώμα και τον οργανισμό σου φέτος. Πίστεψε στον εαυτό σου και βγάλε επιτέλους στην επιφάνεια την fit εκδοχή σου. Να θυμάσαι ότι όσο επιβαρυμένο και αν είναι το καθημερινό σου πρόγραμμα, μπορείς πάντα να βρίσκεις έστω και λίγο χρόνο για να προπονείσαι. Το ζήτημα είναι να πάρεις απόφαση ότι θα κάνεις την άσκηση μέρος της ζωής σου. Προσπάθησε να το κάνεις σήμερα κιόλας και σύντομα θα ευγνωμονείς τον εαυτό σου.

 

Με πληροφορίες από queen.gr