Φυστικοβούτυρο vs αμυγδαλοβούτυρο: 2 υγιεινές επιλογές πλούσιες σε καλά λιπαρά οξέα-Εσύ ποια επιλέγεις;

MARY POPPINS
/
20 Οκτωβρίου, 2021

Το φυστικοβούτυρο και το αμυγδαλοβούτυρο είναι και τα δύο πολύ υγιεινές επιλογές, καθώς έχουν ως βάση τους ξηρούς καρπούς και είναι πλούσια σε καλά λιπαρά οξέα.

Και τα δύο βούτυρα ξηρών καρπών έχουν παρόμοια θρεπτική και θερμιδική αξία, με μικρές διατροφικές διαφορές, οι οποίες είναι:

Θερμίδες: Η θερμιδική διαφορά τους είναι μικρή, με 1 κ.σ. αμυγδαλοβούτυρο να περιέχει 98 θερμίδες, ενώ 1 κ.σ. φυστικοβούτυρο περιέχει 96 θερμίδες.
Λιπαρά: Το φυστικοβούτυρο έχει περισσότερα κορεσμένα λιπαρά οξέα σε σχέση με το αμυγδαλοβούτυρο.
Το αμυγδαλοβούτυρο περιέχει επίσης, περισσότερα ακόρεστα λιπαρά οξέα και καλύτερη αναλογία ω-3 προς ω-6 λιπαρών οξέων, που συμβάλει στην υγεία της καρδιάς

Σάκχαρα: Το φυστικοβούτυρο φαίνεται ότι περιέχει περισσότερα σάκχαρα συγκριτικά με το αμυγδαλοβούτυρο

amigdalo

Φυτικές ίνες: Το αμυγδαλοβούτυρο έχει σχεδόν τις διπλάσιες φυτικές ίνες σε σχέση με το φυστικοβούτυρο
Πρωτεΐνη: Το φυστικοβούτυρο έχει συνολικά περισσότερες φυτικές πρωτεΐνες
Βιταμίνες και μέταλλα: Το φυστικοβούτυρο περιέχει περισσότερες βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Το αμυγδαλοβούτυρο έχει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε ασβέστιο, μαγνήσιο, βιταμίνη Ε 

Επομένως και τα δύο είναι πολύ καλές επιλογές όσον αφορά τη διατροφική τους αξία. Άρα, μπορείτε να επιλέξετε ανάλογα με τις γευστικές σας προτιμήσεις, προσέχοντας να αποφύγετε τα επιπλέον σάκχαρα

Ευχαριστούμε πολύ την Βάλια Γρηγορίου, Κλινική διαιτολόγο – διατροφολόγο

Tags :

Μοιράσου το ...

popup-logo-white

Διαπιστευμένο Μέλος στο Μητρώο Online Media του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης