Η Αpple ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια νέα σειρά προϊόντων εντός των προσεχών εβδομάδων ή μηνών, συμπεριλαμβανομένων νέων εκδόσεων του iPhone, της αναβάθμισης του iPad και την κυκλοφορία του ισχυρότερου φορητού υπολογιστή των τελευταίων ετών. Σύμφωνα με πηγές του πρακτορείου Bloomberg, ένας από τους μεγαλύτερους τεχνολογικούς κολοσσούς των ΗΠΑ πρόκειται να παρουσιάσει την κυκλοφορία τριών νέων μοντέλων iPhones σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί τον επόμενο μήνα. Νέες εκδοχές της ηλεκτρονικής ταμπλέτας iPad Pro αναμένεται, επίσης, να εγκαινιαστούν, που θα ενσωματώνουν αναβαθμισμένες κάμερες και ταχύτερους επεξεργαστές. Η Apple ετοιμάζει και την κυκλοφορία νέου μοντέλου του φορητού υπολογιστή MacBook για πρώτη φορά έπειτα από μία τριετία. Παράγοντες της αγοράς σημειώνουν, πάντως, πως η εορταστική περίοδος θα δείξει πόση απήχηση θα έχουν τα νέα προϊόντα της Apple στους καταναλωτές, καθώς η εταιρεία χαράσσει μια νέα στρατηγική που δίνει βάρος και στην παροχή υπηρεσιών.
Τώρα πια, το iPhone αντανακλά μικρότερο κομμάτι των αποτελεσμάτων της Apple. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του γ΄ τριμήνου που έληξε στα τέλη Ιουνίου, τα έσοδα από τις πωλήσεις των iPhοnes διαμορφώθηκαν στα 25,99 δισ. δολάρια αντί 29,47 δισ. δολαρίων ένα χρόνο πριν.
Παράλληλα, τα έσοδα από την παροχή υπηρεσιών διαμορφώθηκαν στα 11,46 δισ. δολάρια, ενώ ισχυρές επιδόσεις παρουσίασαν τα προϊόντα της wearable τεχνολογίας, δηλαδή έξυπνων συσκευών που φοριούνται και μπορούν να συνδέονται με κινητά τηλέφωνα ή υπολογιστές για τη μεταφορά δεδομένων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, είχε επιβεβαιώσει πως η εταιρεία θα ακολουθήσει ανάλογη στρατηγική. Τα οικονομικά αποτελέσματα του δ΄ τριμήνου της Apple αναμένεται να έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα ενόψει της εγκαινίασης των νέων συνδρομητικών υπηρεσιών Apple TV PLus –η οποία αναμένεται να ανταγωνιστεί την πλατφόρμα συνεχούς ροής Netflix– και Apple Arcade που θα παρέχει ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Η βρετανική εφημερίδα Financial Times αποκάλυψε πως η Apple ετοιμάζεται να κάνει αυτό το φθινόπωρο ένα δυναμικό ντεμπούτο στον ψυχαγωγικό τομέα με προϋπολογισμό 6 δισ. δολαρίων για την παραγωγή πρωτότυπων παραγωγών, ώστε να ανταγωνιστεί όχι μόνο τη Netflix αλλά και το κανάλι HBO και την Amazon που έχει επίσης δραστηριοποιηθεί στην παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού ελεύθερης ροής (live streaming).