Ετοιμαστείτε για «Kind of Kindness» του Γιώργου Λάνθιμου και για φουριόζα Anya Taylor-Joy στο «Furiosa: A Mad Max Saga» του George Miller (κι όχι μόνο βέβαια).
Ιστορίες Καλοσύνης (Kinds of Kindness) του Γιώργου Λάνθιμου
Ενας άντρας χωρίς επιλογές, φερέφωνο του αφεντικού του, προσπαθεί να ανακτήσει τον έλεγχο της ζωής του. Ενας αστυνομικός ανησυχεί επειδή η γυναίκα του, η οποία είχε εξαφανιστεί στη θάλασσα, επέστρεψε και του φαίνεται να είναι ένας εντελώς διαφορετικός άνθρωπος. Μία γυναίκα αποφασισμένη να βρει έναν συγκεκριμένο άνθρωπο με μια ιδιαίτερη ικανότητα, ο οποίος προορίζεται να γίνει πνευματικός ηγέτης.
Furiosa: A Mad Max Saga του Τζορτζ Μίλερ
Καθώς ο κόσμος καταρρέει, η νεαρή Φιουριόσα αρπάζεται από την Green Place of Many Mothers και πέφτει στα χέρια της μεγάλης Ορδής Μηχανόβιων με επικεφαλής τον πολέμαρχο Ντεμέντους. Καθώς περιπλανιούνται στην άγονη γη, καταλήγουν στην Ακρόπολη που βρίσκεται υπό την ηγεμονία του Αθάνατου Τζο. Ενώ οι δύο τύραννοι αλληλοσπαράζονται για το ποιος θα κυριαρχήσει, η Φιουριόσα πρέπει να επιβιώσει από πολλές δοκιμασίες για να επιστρέψει στην πατρίδα της.
Γιάννης Σπανός: Πίσω απ’ τη Μαρκίζα του Αρη Δόριζα
Ενα ταξίδι στην τεράστια πορεία του Γιάννη Σπανού από το παιδικό σπίτι στο Κιάτο ως τις μεγάλες συνεργασίες στο Παρίσι και την επιτυχία στην Ελλάδα, με σπάνια ντοκουμέντα και συνεντεύξεις. Μέσα από την προσωπική αναζήτηση ενός λάτρη της μουσικής του, διερευνούμε γιατί ο Σπανός επέλεξε να μένει πίσω από τα φώτα, αφήνοντας το έργο του να μιλήσει.
Ζωικό Βασίλειο (Le Regne Animal) του Τομα Καγιέ
Στο εγγύς μέλλον, ένα μυστηριώδες φαινόμενο χτυπά την ανθρωπότητα και ανεξήγητες μεταλλάξεις μεταμορφώνουν κάποιους ανθρώπους σε υβρίδιο ανθρώπου-ζώου. Ο Φρανσουά, μαζί με τον 16χρονο γιο του, ξεκινούν μια απεγνωσμένη αναζήτηση για την εξαφανισμένη σύζυγό του, καθώς ένας νέος κόσμος εμφανίζεται μπροστά τους.
Η Κόρη του Μπαμπά (La Fille de son Pere) του Εργουάν Λε Ντουκ
Ο Ετιέν είναι μόλις είκοσι ετών όταν ερωτεύεται τη Βαλερί και λίγο μεγαλύτερος όταν γεννιέται η κόρη τους, η Ρόζα. Τότε, η Βαλερί τους εγκαταλείπει. Ο Ετιέν επιλέγει να μην το κάνει μεγάλο θέμα και χτίζει μια ευτυχισμένη ζωή μαζί με το παιδί του. Δεκαεξίμισι χρόνια αργότερα, την ώρα που πατέρας και κόρη είναι έτοιμοι να αποχωριστούν με τη σειρά τους, το παρελθόν επιστρέφει…
Τα Ταρώ του Θανάτου (Tarot) των Σπένσερ Κόεν, Ανα Χάλμπεργκ
Oταν μια παρέα φίλων παραβιάζει τον ιερό κανόνα της τράπουλας των Ταρώ -ποτέ να μην χρησιμοποιείς την τράπουλα κάποιου άλλου- απελευθερώνουν εν αγνοία τους ένα ανείπωτο κακό που είναι παγιδευμένο μέσα στα καταραμένα χαρτιά. Ένας προς έναν, έρχονται αντιμέτωποι με τη μοίρα για να καταλήξουν σε έναν αγώνα δρόμου ενάντια στο θάνατο και να ξεφύγουν από το μέλλον που προδιαγράφουν τα Ταρώ.
Ελεγεία της Μόσχας (Moscow Elegy) του Αλεξάντερ Σοκούροφ
Η άκρως προσωπική ταινία αποτυπώνει την ουσία του Αντρέι Ταρκόφσκι και όχι τις βιογραφικές λεπτομέρειες της ζωής του. Δείχνει το ταπεινό διαμέρισμά του στον 13ο όροφο στη Μόσχα, την εξοχική κατοικία της οικογένειάς του, την περίτεχνη εθνική νεκρώσιμη ακολουθία για τον άκαμπτο Σοβιετικό ηγέτη Λεονίντ Μπρέζνιεφ στη Μόσχα, τη μικρή κηδεία, κυρίως από καλλιτέχνες, για τον ενδιαφέροντα και ανθρώπινο Ταρκόφσκι στο Παρίσι, πλάνα από τον ταινίες όπως το «Η Νοσταλγία» (που γυρίστηκε στην Ιταλία το 1982), το «Ο Καθρέφτης» και η τελευταία του ταινία που γυρίστηκε στη Σουηδία με τίτλο «Η Θυσία» (1986), και υπάρχει ακόμη και ένα σπάνιο κλιπ του ως ηθοποιού στην ταινία του 1963 «Οι πύλες του Ίλιτς». Βλέπουμε μαρτυρίες της δεύτερης συζύγου του, των γιων του, φωτογραφίες της νεκρής μητέρας του και του ποιητή πατέρα του, και πώς έπαιξε, ενώ γύριζε το 1985 το «Η Θυσία» στο ανεμοδαρμένο νησί Γκότλαντ.