Τις τελευταίες εβδομάδες ακούγονται πολλά για το Squid Game, το κορεάτικο θρίλερ του Netflix που έχει καταφέρει μέσα σε ελάχιστο χρόνο να γίνει η πιο εμπορική μη αγγλόφωνη σειρά στην ιστορία του μεγάλου διαδικτυακού καναλιού.
To Παιχνίδι του Καλαμαριού δεν έχει απλά από πίσω ένα δυνατό σενάριο, βασισμένο σε δουλεμένους χαρακτήρες και συνεχείς ανατροπές. Έχει καταφέρει να χτίσει γύρω του ένα ολοκληρωμένο σύμπαν, έναν σφιχτά δομημένο κόσμο που – αν και σε κάνει να τρέμεις από τον φόβο σου – θέλεις με κάποιον τρόπο να εισχωρήσεις μέσα του. Με αρκετούς τρόπους, αυτή είναι η έννοια ενός ακλόνητου pop culture.
Και κάπως έτσι, όπως ακριβώς είχε γίνει και με Casa de Papel, ο πλανήτης έχει πάθει φρενίτιδα με όλη την αισθητική της σειράς. Με τις φόρμες, τις μάσκες και, φυσικά, με τα λευκά sneakers της Vans που, χάρη στο Squid Game, έχουν εξελιχθεί σε φαινόμενο και ξεπούλησαν μέσα σε ελάχιστες εβδομάδες.
To μοντέλο της Vans.
Με λίγα λόγια αν αυτή τη στιγμή θέλεις να αγοράσεις το ολόλευκο μοντέλο της Vans καλύτερα να το ξεχάσεις. Μιλάμε για μία αύξηση στις πωλήσεις της τάξεως του 7.800%, νούμερο που έχει κάνει ακόμα και τους υπεύθυνους της εταιρίας να τριβούν τα μάτια τους.
Τα συγκεκριμένα sneakers έχουν συνδέσει το όνομα τους με τη street κουλτούρα των skaters, αλλά αυτή τη στιγμή ο μισός δυτικός κόσμος θέλει να τα εντάξει στην γκαρνταρόμπα του.
Η εταιρία, πάντως, υπόσχεται να επανέλθει με περισσότερα διαθέσιμα κομμάτια. Ένας- ένας παιδιά, δεν φτάνουν για όλους.