Το Netflix επενδύει 2,5 δισ. δολάρια σε Νοτιοκορεάτικες ταινίες και σειρές

©Josue Mejia01
POP UP TEAM
/
25 Απριλίου, 2023
/

Μοιράσου το ...

Το Netflix ετοιμάζεται να επενδύσει  2,5 δισ. δολάρια μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια για την παραγωγή περιεχομένου στη Νότια Κορέα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Τεντ Σαράντος έκανε την ανακοίνωση, αφού συνάντησε τον πρόεδρο της Νότιας Κορέας, Γιουν Σουκ-γιόλ στην Ουάσιγκτον. Ο Γιουν πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στις ΗΠΑ, όπου αναμένεται να συναντηθεί με τον Αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν την Τετάρτη.

Το Netflix έκανε μεγάλη επιτυχία με νοτιοκορεατικές παραγωγές, όπως το εξαιρετικά δημοφιλές Squid Game.

Ο Σαράντος είπε ότι τα χρήματα θα δαπανηθούν για τη δημιουργία ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών στην τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας.

«Λάβαμε την απόφαση γιατί έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη ότι η κορεατική δημιουργική βιομηχανία θα συνεχίσει να λέει σπουδαίες ιστορίες» είπε.

Το 2021, το Squid Game έγινε η πιο δημοφιλής σειρά όλων των εποχών του Netflix. Την είδα 111 εκατομμύρια χρήστες τις πρώτες 28 ημέρες μετά την πρεμιέρα.

Φέτος, το νοτιοκορεάτικο ριάλιτι Physical 100 έγινε η πιο δημοφιλής μη αγγλόφωνη εκπομπή της πλατφόρμας παγκοσμίως.

Το Netflix, το οποίο δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 190 χώρες, αντιμετωπίζει τώρα αυξημένο ανταγωνισμό από ανταγωνιστές, όπως η Amazon, το HBO και η Disney.

Έχει μειώσει τις τιμές σε δεκάδες χώρες σε όλο τον κόσμο σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές.

Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε έξτρα χρέωση για όσους θέλουν να μοιράζονται λογαριασμούς με άτομα εκτός του νοικοκυριού τους.

Tags :

Μοιράσου το ...

popup-logo-white

Διαπιστευμένο Μέλος στο Μητρώο Online Media του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης

© 2024 Spread Media - All Rights Reserved