Eγκατάσταση από «εκατοντάδες μέτρα» πλισέ και διπλωμένου χαρτί washi δημιούργησε ο Yoshihisa Tanaka για το ντεφιλέ της γυναικείας κολεξιόν SS24 του οίκου Issey Miyake.
Ο Tanaka συνεργάστηκε με ένα ιαπωνικό εργοστάσιο με ιστορία πάνω από 1.300 χρόνια κατασκευής χαρτιού washi, το οποίο κατασκευάζεται από φυτά και λίγο άργιλο.
Τα σχήματα της εγκατάστασης από χαρτί που αιωρείτο είχαν ως αναφορά τη φιλοσοφία ντιζάιν του Miyake, η οποία βασίζεται στην ιδέα ενός κομματιού υφάσματος.
«Εμπνεόμενος από την ιδέα, σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω ένα κομμάτι χαρτί με το απλό σχήμα ενός τετραγώνου, δημιουργώντας γραμμές που είναι οξείες και ευθείες, καθώς και απαλές και καμπυλωτές» είπε, μιλώντας στο Dezeen, ο Tanaka. «Συγκρατείται στον αέρα και κινείται εύκολα.
«Βλέπω αυτά τα κομμάτια χαρτιού washi περισσότερο ως μεμβράνες που αντιδρούν με ιδιαίτερα ανεπαίσθητο τρόπο στο γύρω τους. Περιγράφω την αντίδρασή τους ως κάτι που μιλά και αποκρίνεται στην κίνηση κάποιου που περνά καθώς και στις αλλαγές που προκύπτουν στη ροή του αέρα, στο ηχητικό κύμα, στην υγρασία, ακόμη και στα συναισθήματα του ατόμου» πρόσθεσε.
Στην κολεξιόν SS24 «Grasping the Formless» – παρουσιάστηκαν κρεασιόν με ρευστό, άμορφο ντιζάιν, με τη συνδρομή χορευτών των οποίων η ροή κινήσεων ερχόταν σε αντίθεση με τα πιο περιοριστικά ενδύματα στο show, όπως τη σειρά πλεκτών Ambiguous.
Πηγή έμπνευσης για την κολεξιόν ήταν μια σημαία που είδε να κυματίζει έξω από την παρισινή γκαλερί Bourse de Commerce ο ντιζάινερ του οίκου Satoshi Kondo.
«Έτσι κατέληξα στην ιδέα να αιχμαλωτίζει η κολεξιόν και να αναπαριστά άμορφα στοιχεία που βρίσκονται στη φύση καθώς επίσης και τα συγκυριακά στιγμιότυπα που γεννούν, όπως η σημαία».