Η Νικόλ Κίντμαν μιλώντας για την επερχόμενη ταινία της, «Babygirl», εξήγησε τον λόγο που χρειάστηκε να σταματήσει τα γυρίσματα των ερωτικών σκηνών.
Το δράμα, που σκηνοθετεί η Χαλίνα Ράιν, γνωστή από την ταινία «Bodies Bodies Bodies», ακολουθεί την ιστορία μιας ισχυρής διευθύνουσας συμβούλου που διακινδυνεύει την καριέρα και την οικογένειά της εξαιτίας μιας παράνομης σχέσης με έναν νεότερο υπάλληλο.
Η 58χρονη Κίντμαν πρωταγωνιστεί μαζί με τον Αντόνιο Μπαντέρας, ο οποίος υποδύεται τον σύζυγό της, και τον Χάρις Ντίκινσον που παίζει τον υπάλληλο που αναστατώνει τη ζωή της. Σε συνέντευξή της στη «The Sun», η Κίντμαν αποκάλυψε πως οι σκηνές με τον Μπαντέρας και τον Ντίκινσον έγιναν ιδιαίτερα έντονες. «Υπήρχε μεγάλη αλληλεπίδραση και εμπιστοσύνη, αλλά και απογοήτευση. Ήταν σαν να λέω: “Μην με αγγίζεις”», ανέφερε η Κίντμαν.
Συνεχίζοντας, εξήγησε ότι σε κάποιες στιγμές των γυρισμάτων ένιωθε να φτάνει στα όριά της επειδή είχε διεγερθεί σεξουαλικά: «Υπήρχαν φορές που έλεγα, “Δεν θέλω άλλο. Μην με πλησιάζεις. Μισώ να το κάνω αυτό. Δεν με νοιάζει αν δεν με αγγίξει ποτέ ξανά κανείς στη ζωή μου! Το έχω ξεπεράσει”».
Η ηθοποιός αποκάλυψε πως η ένταση αυτή ήταν τόσο έντονη που σχεδόν ένιωθε πως «κάηκε» από τη διαδικασία. Παρόλα αυτά, δήλωσε ότι την προσέλκυσε το έργο επειδή ήταν κάτι διαφορετικό για την ίδια, μια περιοχή που δεν είχε εξερευνήσει στο παρελθόν. «Πάντα αναζητώ νέες προκλήσεις ως ηθοποιός», εξήγησε. «Αναρωτιέμαι πάντα πού δεν έχω πάει και τι μπορώ να εξερευνήσω ως άνθρωπος. Αυτός ήταν ένας τομέας που δεν είχα δοκιμάσει».
Η Κίντμαν απέσπασε το βραβείο Καλύτερης Ηθοποιού για την ερμηνεία της στο «Babygirl» στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.
O Τζέφρι Μακνάμπ από την «Independent» έγραψε ότι η Κίντμαν παραδίδει μια από τις πιο βαθιές ερμηνείες της εδώ και χρόνια. Ο ίδιος σχολίασε: «Η Ράιν, μία από τις πιο σεβαστές ηθοποιούς της Ολλανδίας, καταφέρνει να βγάλει από την Κίντμαν την καλύτερη της ερμηνεία εδώ και χρόνια, ως μια δυναμική, ανεξάρτητη επιχειρηματίας, της οποίας η σεξουαλική υποταγή δεν εκλαμβάνεται ποτέ ως αδυναμία. Μια ταινία που θα μπορούσε να πέσει σε παγίδες ηδονοβλεπτικού χαρακτήρα, είναι αντίθετα έξυπνη, ανατρεπτική και συναισθηματικά αποκαλυπτική».
Η σκηνοθέτης, Χαλίνα Ράιν, ανέφερε σε δήλωσή της στη Βενετία πως η παράνομη σχέση στο επίκεντρο της ταινίας δίνει στους χαρακτήρες της Κίντμαν και του Ντίκινσον την ευκαιρία να εξερευνήσουν τις συγχύσεις γύρω από την εξουσία, το φύλο, την ηλικία και την ιεραρχία. «Παρά τη φύση της σχέσης, η χαρά αυτής της εξερεύνησης είναι απελευθερωτική, ακόμη και θεραπευτική», είπε.