Για τη νέα αντρική συλλογή του οίκου Gucci, ο καλλιτεχνικός διευθυντής Alessandro Michele προσκάλεσε τρεις ιδιοσυγκρασιακούς μουσικούς και επέλεξε να συνεργαστεί ξανά με τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Harmony Korine για να συνθέσει εικόνες ενός τυπικού ροκ σταρ lifestyle, σε μια έπαυλη της Καλιφόρνιας όπου έγινε η φωτογράφιση της καμπάνιας τον Φεβρουάριο
Οι A$AP Rocky, Iggy Pop και Tyler, The Creator αράζουν με τον παπαγάλο του Iggy, Biggy Pop, και τον φίλο του, ένα εντυπωσιακό μπλε μακάο, κάνοντας πλάκα με τα κατοικίδιά του στην ταράτσα τη νύχτα, στο τραπέζι της κουζίνας με ένα τεράστιο μπολ με σπαγγέτι και στο σαλόνι το απόγευμα.
Το ετερόκλητο όραμα του Alessandro Michele έφερε μαζί αυτούς τους τρεις καλτ καλλιτέχνες, με το ξεχωριστό στιλ, δημιουργώντας έναν περίεργο, αναπάντεχο διάλογο.
«Το αποτέλεσμα είναι μια ομαδική καμπάνια με τρεις άντρες που πιστεύω πως πέρασαν επίσης καλά. Υπάρχει πάντα αυτή η εικόνα εκκεντρικότητας, επειδή στην πραγματικότητα είναι οι ίδιοι εκκεντρικοί. Ήταν όμορφο να τους βλέπεις μαζί, τόσο φαινομενικά διαφορετικούς αλλά πολύ παρόμοιους», εξηγεί ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci.
«Είναι ένα ακόμη κεφάλαιο του ταξιδιού. Με αυτές τις καμπάνιες, δουλεύω πάνω σε διαφορετικούς τρόπους του να είσαι κομψός και οι συγκεκριμένοι τρεις άντρες ενσωματώνουν τέλεια την ιδέα. Ίσως η κομψότητα είναι κάτι στον αέρα για το οποίο μερικές φορές δεν είσαι καν έτοιμος. Η αντρική κομψότητα μπορεί να είναι απρόβλεπτη και περίεργη», λέει ο Alessandro Michele.