Δόθηκε χθες το εναρκτήριο λάκτισμα για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού. Η νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό παρουσιάστηκε χθες στο Cine Αίγλη του Ζαππείου στην εκδήλωση «Restart Tourism», παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η καμπάνια, που έγινε σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, σχεδιάστηκε από τη Marketing Greece και τον επικεφαλής δημιουργικού στην προεδρία της κυβέρνησης, Στιβ Βρανάκις. Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ο οποίος αναφέρθηκε στους στόχους της καμπάνιας.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, πραγματοποιήθηκε η προβολή του βίντεο της εκστρατείας, στο οποίο αναδεικνύεται η επιτυχής αντιμετώπιση της πανδημίας και παρουσιάζεται η Ελλάδα ως υγειονομικά ασφαλής προορισμός.

Η καμπάνια θα ξεκινήσει να προβάλλεται στα τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου, σύμφωνα με τον γενικό γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Δημήτρη Φραγκάκη.

Το πού ακριβώς βρίσκεται η παραλία στην Εύβοια από τη νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού κρατείται ως επτασφράγιστο μυστικό και πάρα πολλοί είναι οι χρήστες στο twitter που λένε τις δικές τους απόψεις για το που βρίσκεται. Μάλιστα έχουν αρχίσει να πέφτουν και… στοιχήματα ενώ κάποιοι πιο δύσπιστοι που τους αρέσει συνωμοσιολογία αναφέρουν ότι η παραλία αυτή είναι στο εξωτερικό! Το αν θα αποκαλυφθεί σύντομα ή όχι θα το δείξει ο χρόνος αλλά αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι είναι μαγευτική.

Σημειώνεται ότι η νέα καμπάνια, που θα είναι προσαρμοσμένη στα δεδομένα της εποχής, αποτελεί το επόμενο βήμα της πρωτοβουλίας «Greece from Home», που ήταν μια σύμπραξη μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.

Οπως επισήμανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης: «Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ό,τι τα περιμέναμε και θα είναι διαφορετικά από αυτό που σχεδιάζαμε. Η βιομηχανία του τουρισμού είναι αυτή που χτυπήθηκε και χτυπιέται περισσότερο από την κρίση της πανδημίας, η τουριστική βιομηχανία ουσιαστικά παρέλυσε. Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά να αντιμετωπίσουμε το πρώτο κύμα γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε τις συμβουλές των ειδικών, επιδείξαμε μία νέα συλλογικότητα. Αυτή η επιτυχία μάς επιτρέπει να βαδίζουμε στη νέα οικονομική πραγματικότητα, ανοίγοντας σταδιακά τους κλάδους της οικονομικής ζωής.

Σε αυτούς τους κλάδους εντάσσεται και ο τουρισμός, όπου έχουμε σχέδιο για τη σταδιακή απελευθέρωση από τις 15 Ιουνίου και από 1η Ιουλίου ελπίζουμε ότι θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε αυτό το άνοιγμα στις περισσότερες χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις». Συνεχίζοντας ο πρωθυπουργός ανέφερε:

«Οι επισκέπτες θα έρθουν σε μία Ελλάδα που θα είναι ίδια και ταυτόχρονα διαφορετική γιατί θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα υγειονομικά πρωτόκολλα ώστε να μπορέσουμε όλοι να λειτουργήσουμε με απόλυτη ασφάλεια. Η ασφάλεια όλων είναι η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Θα πρέπει πάνω απ’ όλα οι εργαζόμενοι να τηρούν τα μέτρα ώστε να προστατευθούν οι ίδιοι και θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους. Ανοίγουμε σταδιακά αλλά με αισιοδοξία τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο. Παρουσιάζουμε την Ελλάδα ως έναν προορισμό που κάποιος μπορεί να τον βλέπει μέσα από μία διαφορετική ματιά. Η Ελλάδα είναι σίγουρα κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα. Αυτό το καλοκαίρι θα εκτιμήσουμε πολύ περισσότερο την έννοια της ελευθερίας και θα είναι μία ευκαιρία να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Το καλοκαίρι δεν είναι μία εποχή αλλά μία αντίληψη, μία ματιά στα πράγματα που μπορεί να μας συνοδεύει όλη τη σεζόν, χωρίς κατ’ ανάγκη να επισκεφθεί τη χώρα. Ο αριθμός φέτος των επισκεπτών θα είναι μειωμένος σε σχέση με τα 33 εκατ. του 2019. Η καμπάνια δεν επενδύει μόνο στο 2020, αλλά και στις επόμενες χρονιές, ώστε να ετοιμάσουμε τη μεγάλη αντεπίθεση του ελληνικού τουρισμού από το 2021 και μετά. Η καμπάνια συνδυάζει τη λογική με το συναίσθημα και σεβόμαστε την ανάγκη να είμαστε λιτοί και δωρικοί».

Καταλήγοντας ο κ. Μητσοτάκης απευθύνθηκε ειδικά στους εργαζομένους του κλάδου: «Εχουμε κάνει ό,τι μπορούμε για να υποστηρίξουμε την εργασία στον κλάδο και θα πρέπει οι επαγγελματίες του τουρισμού να εκμεταλλευθούν τα εργαλεία που έχουμε δώσει ώστε να διαφυλαχθούν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας. Είμαστε διατεθειμένοι να προσθέσουμε κι άλλα όπλα στη φαρέτρα μας κι εδώ είμαστε να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας».

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, υπογράμμισε ότι «βασικός της στόχος της καμπάνιας είναι να υπενθυμίσει στον κόσμο την εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού, που δεν περιορίζεται στον ήλιο και τη θάλασσα, αλλά εμπεριέχει κάτι πιο βαθύ, αληθινό και ανθρώπινο. Και αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας, της προσμονής για τις καλύτερες ημέρες που θα έρθουν. Ενα μήνυμα λοιπόν στον υπόλοιπο κόσμο, με ενσυναίσθηση και σεβασμό για τη δύσκολη παγκόσμια συγκυρία. Η νέα ταινία φιλοδοξεί να δημιουργήσει ένα νέο brand, αυτό του ελληνικού καλοκαιριού.

Ενα brand που στην παρούσα φάση προτρέπει το κοινό να το ζήσει όπου και αν βρίσκεται, προβάλλοντας την ανθρώπινη διάσταση της Ελλάδας, αυτής που μοιράζεται, αυτής που καταλαβαίνει, αυτής που είναι έτοιμη να σε υποδεχθεί με τις κατάλληλες συνθήκες. Εστιάζοντας στο μήνυμα επιλέχθηκε η υιοθέτηση του ενός πλάνου που μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα στην αποτύπωσή του, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του θεατή». Οπως πρόσθεσε:«H Marketing Greece, εταιρία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ανέλαβε εξ ολοκλήρου το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχώρησε ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς.

Καταλήγοντας η κ. Δρέττα συμπλήρωσε: «Ο σχεδιασμός και η παραγωγή δηλαδή της καμπάνιας δεν κόστισε ούτε ένα ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο. Το ίδιο έκανε η Marketing Greece και το 2015, εν μέσω capital controls και το 2019 με την καμπάνια OMG, που παραχώρησε και αυτή δωρεάν στο Ελληνικό Δημόσιο, παραμένοντας σταθερή στο σκοπό λειτουργίας της και στον μη κερδοσκοπικό χαρακτήρα της. Να λειτουργεί υποστηρικτικά στο έργο του ΕΟΤ αναλαμβάνοντας δράσεις που αυτός δεν μπορεί να εκτελέσει λόγω του θεσμικού πλαισίου και να ενισχύει τις δράσεις του όπου χρειάζεται μέσα από χορηγίες του ιδιωτικού τομέα.

Την Πέμπτη λοιπόν, εκτός από την εξαιρετική καμπάνια που παρουσιάστηκε, κατέρρευσαν με πάταγο και όλοι οι μύθοι που σκόπιμα καλλιεργούσαν κάποιοι συγκεκριμένοι κύκλοι το τελευταίο διάστημα. Θα έχουν το κουράγιο να ζητήσουν συγγνώμη; Γιατί η δωρεάν παραχώρηση, που είναι η αλήθεια, μέχρι τα 32 εκατ. ευρώ (!!!) που είναι το ψέμα, έχει μια… μικρή διαφορά, πώς να το κάνουμε».

Με πληροφορίες από Ελεύθερος Τύπος