Πρέπει να τα αποφεύγετε. Ό,τι είναι συσκευασμένο, είναι πολύ πιθανό να είναι γεμάτο ζάχαρη. Πράγματι, το «γλυκό» βρίσκεται παντού. 

Σύμφωνα με τους επιστήμονες για να είμαστε υγιείς πρέπει να καταναλώνουμε λιγότερα από 6 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη την ημέρα.

Μπορεί να σας φαίνεται εύκολο, όμως η αλήθεια είναι πως χωρίς να το ξέρετε μπορεί να παίρνετε μέσα από τις τροφές που επιλέγετε καθημερινά περισσότερη ποσότητα.

Δείτε παρακάτω ποιες τροφές μπορεί να «κρύβουν» ζάχαρη, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε τι να αποφύγετε και τι να προτιμήσετε >> 

-Ενεργειακά ποτά

-Ψωμι

-Μέλι

-Μπάρες δημητριακών

-Κομπόστες

-Ξίδι μπαλσαμικο

-Αναψυκτικά

-Συσκευασμένο τσάι

-Σάλτσες

-Δημητριακά

-Smoothies

-Zυμαρικά

 

Πηγή: onmed.gr