Έχετε αναρωτηθεί ποιες είναι οι τροφές που μπορείτε να καταναλώνετε χωρίς να πάρετε έξτρα θερμίδες και βάρος;

Κι όμως υπάρχουν τροφές που μπορείτε να καταναλώνετε χωρίς περιορισμούς, ακόμα και αν είστε σε πρόγραμμα, για να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας.

Πρόκειται για τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, περιέχουν λίγες θερμίδες και αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού χωρίς να προσθέτουν θερμίδες.

 

1. Popcorn

2. Σέλινο 

3. Μελιτζάνα 

4. Πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ και μανταρίνια 

5. Πεπόνι και καρπούζι 

6. Φύκια

7. Κολοκυθάκια 

8. Αγγούρι 

9. Παντζάρια 

10. Αυγά 

11. Ανανάς 

12. Μήλα και δαμάσκηνα 

13. Σαλάτα Μαρούλι

14. Μούρα: φραγκοστάφυλο, βακκίνιο, φράουλα 

15. Λάχανο, μπρόκολο και κουνουπίδι 

 

 

Πηγή: Bright Side, onmed.gr