Το πρωινό γεύμα, όπως είναι γνωστό σε όλους μας, αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Τα οφέλη του για την υγεία μας είναι πολλά, καθώς ένα θρεπτικό πρωινό μας προσφέρει ενέργεια, ενισχύει την συγκέντρωση και βοηθάει στη διατήρηση του βάρους.

Ωστόσο, πολλοί είναι αυτοί που το παραλείπουν ή το αντικαθιστούν με ένα φλιτζάνι καφέ.

gran

Γι’ αυτό, εμείς σας δίνουμε 3 εναλλακτικές για να απολαύσετε ένα γρήγορο, θρεπτικό και υγιεινό πρωινό:

1) Παρφέ γιαουρτιού: Σε ένα φλιτζάνι βάζουμε σε στρώσεις: γιαούρτι 2%, γκρανόλα, ξηρούς καρπούς, φρούτα (φρέσκα ή αποξηραμένα), μέλι και κανέλα.

2) Κουάκερ με μπανάνα και καρύδια: Βράζουμε 40γρ. βρώμης για 5 λεπτά και προσθέτουμε 30γρ. καρύδια και 1 μπανάνα.

3) Αλμυρό πρωινό: Σε 2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής άλεσης απλώνουμε βρασμένα φασόλια, λιαστή τομάτα, ανθότυρο και βασιλικό.

Καλή απόλαυση!

 

Ευχαριστούμε πολύ την Grigoriou Valia -"Νutricenter Διαιτολογικό Κέντρο"