☀️🍉 Τις καλοκαιρινές αυτές ημέρες, που η θερμοκρασία ανεβαίνει, αλλάζει τόσο η διάθεσή μας όσο και η όρεξή μας για φαγητό. Αυτές τις ημέρες το σημαντικότερο είναι να καταναλώνουμε τρόφιμα που μας ενυδατώνουν και μας δροσίζουν χωρίς να μας επιβαρύνουν.

➡️Μερικές διατροφικές συμβουλές που μπορούν να μας βοηθήσουν αυτές τις ζεστές ημέρες είναι:

• 🧊Ενυδατωνόμαστε επαρκώς μέσω νερού, αλλά και ροφημάτων χωρίς ζάχαρη.

• 🍺Δίνουμε προσοχή στην κατανάλωση αλκοόλ, γιατί μπορεί να μας προκαλέσει αφυδάτωση

• 🍉🍈Καταναλώνουμε φρούτα όπως καρπούζι, πεπόνι, κ.α. τα οποία εκτός από τα πολύτιμες βιταμίνες τους συμβάλουν και στην ενυδάτωση μας

• 🍵Ως κυρίως γεύμα μπορούμε να προτιμήσουμε ψάρια, που είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα ή λευκό κρέας. Οι κρύες σούπες είναι μια καλή λύση για να δροσιστούμε το καλοκαίρι. 🍅Επίσης, δεν πρέπει να παραλείπουμε λαχανικά (π.χ. σπανάκι, ντομάτα, αγγούρι) που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και βοηθούν στην ενυδάτωσή μας.

•🍨 Ως σνακ μπορούμε να επιλέξουμε εκτός από φρούτα, δροσιστικά επιδόρπια όπως γιαούρτι 2%, ζελέ, παγωτά.

• 🍟Αποφεύγουμε τις βαριές σάλτσες, τα τηγανητά και τα πλούσια σε λιπαρά τρόφιμα

 

Ευχαριστούμε την Βάλια Γρηγορίου- MSc Κλινική διαιτολόγος – διατροφολόγος , valia.grigiriou.nutricenter/