10 διατροφικά λάθη που δυσκολεύουν την απώλεια βάρους.

Πολλοί έχουμε προσπαθήσει κατά διαστήματα να χάσουμε βάρος. Πολλές φορές όμως, η προσπάθειά μας δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα παρόλο που φαίνεται να κάνουμε σωστές διατροφικές επιλογές. 
Πού οφείλεται αυτή η στασιμότητα του βάρους και του μεταβολισμού μας;

Πιθανόν κάνουμε κάποιο από τα παρακάτω διατροφικά λάθη:
1. Ακολουθούμε στερητικές δίαιτες. Η υπερβολική μείωση θερμίδων μπορεί να διαταράξει τον μεταβολισμό μας και να βλάψει την υγεία μας
2. Δεν καταναλώνουμε αρκετές φυτικές ίνες (όσπρια, φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής), οι οποίες είναι απαραίτητες για τον κορεσμό και την ενίσχυση του μεταβολισμού μας
3. Δεν καταναλώνουμε αρκετή πρωτεΐνη, η οποία βοηθά στην απώλεια βάρους, τη μείωση βάρους και τον κορεσμό
4. Δεν κοιμόμαστε αρκετά. Η έλλειψη ύπνου σχετίζεται με επιβράδυνση του μεταβολισμού, αυξημένη πρόσληψη τροφής και αυξημένο σωματικό βάρος
5. Καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες από light προϊόντα, θεωρώντας ότι δεν θα επηρεάσουν το βάρος μας

6. Τρώμε πολύ συχνά ακόμα και αν δεν πεινάμε που μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη κατανάλωση θερμίδων
7. Δεν υπολογίζουμε την ποσότητα των ροφημάτων που πίνουμε, όπως αναψυκτικά, χυμούς κ.α.
8. Ξεχνάμε τη βιταμίνη D, η οποία είναι απαραίτητη για τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού, την απορρόφηση του ασβεστίου κ.α.
9. Δεν ασκούμαστε. Η έλλειψη άσκησης μπορεί να μας οδηγήσει σε μείωση της μυϊκής μάζας και του μεταβολισμού μας
10. Καταναλώνουμε αυξημένες ποσότητες αλκοολούχων ποτών

 

Ευχαριστούμε πολύ την Βάλια Γρηγορίου,