Ένα από τα απαραίτητα συστατικά για να δημιουργήσεις μια σαλάτα υγιεινή και χορταστική είναι τα καλά λιπαρά. Παρακάτω θα βρεις 7 τροφές που είναι ιδανικές για να προσθέσεις στις σαλάτες σου για ένα υγιεινό αλλά και γευστικό αποτέλεσμα.

7 τροφές με «καλά» λιπαρά για να προσθέσεις στη σαλάτα

Αβοκάντο
Προσθέτοντας μόλις ένα τέταρτο του φρούτου στη σαλάτα σου παίρνεις όσα μονοακόρεστα λιπαρά χρειάζεται ο οργανισμός σου προκειμένου να απορροφήσει στο μέγιστο κάποια πολύ σημαντικά αντιοξειδωτικά, όπως το λυκοπένιο και η βήτα-καροτίνη.

Κάσιους
Εννέα κάσιους περιέχουν 4 γραμμάρια μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και μια καλή δόση μαγνησίου και φωσφόρου που είναι απαραίτητα για την υγεία των οστών. Επίσης, περιέχουν τρυπτοφάνη που βοηθάει στη ρύθμιση του ύπνου και βελτιώνει τη διάθεση!

Ελαιόλαδο
Μονοακόρεαστα λιπαρά, πολυφαινόλες, βιταμίνη Ε… Η περιεκτικότητα του ελαιολάδου σε θρεπτικά συστατικά το καθιστούν ανεκτίμητο. Προσοχή όμως, δεν υπάρχει λόγος να τρως μεγάλη ποσότητα. Σχεδόν ένα τρίτο από ένα κουταλάκι του γλυκού περιέχει όλα τα «καλά» λιπαρά που χρειάζεσαι.

Άπαχο τυρί
Προσθέτοντας 1/3 του φλιτζανιού λευκό τυρί στη σαλάτα σου παίρνεις ασβέστιο και 3 γραμμάρια μονοακόρεστα λιπαρά. Προτίμησε άπαχο cottage ή μοτσαρέλα.

Ελιές
Δέκα ελιές σου προσφέρουν περίπου 3,5 γραμμάρια πολύτιμων μονοακόρεστων λιπαρών οξέων. Προσοχή όμως εάν θέλεις να αποφεύγεις το αλάτι, καθώς η ίδια ποσότητα περιέχει και 400 mg νατρίου.

Ταχίνι
Ένα κουταλάκι του γλυκού περιέχει 3,5 γραμμάρια μονοακόρεστα λιπαρά και άφθονο μαγνήσιο.

Μακαντέμια
Αυτοί οι ξηροί καρποί είναι τόσο πλούσιοι σε «καλά» λιπαρά που χρειάζεσαι μόλις δύο για να πάρεις την συνιστώμενη ημερήσια δόση που είναι 3 γραμμάρια.

 

Με πληροφορίες από shape.gr