Έτσι θα βελτιώσεις το σώμα σου και θα τρέφεσαι πιο υγιεινά.

Η άνοιξη είναι πλέον ένα βήμα προ των πυλών και η στιγμή είναι κατάλληλη για «δουλέψεις» λίγο παραπάνω για να βελτιώσεις το σώμα σου και – κυρίως – την καθημερινή διατροφή σου. Η λύση, φυσικά, δεν είναι να λιμοκτονήσεις με αυστηρές δίαιτες που καταστρέφουν την υγεία και το μεταβολισμό σου αλλά να αποκτήσεις υγιεινές συνήθειες που θα σε βοηθήσουν στον στόχο σου. Δες παρακάτω 6 βασικές συνήθειες που πρέπει να βάλεις στην καθημερινότητά σου για να πετύχεις μια ισορροπημένη διατροφή.

6 συνήθειες για να καταφέρεις μια ισορροπημένη διατροφή:

Φάε ξηρούς καρπούς
Παρότι τα αλμυρά πατατάκια μπορεί να έχουν φύγει από το τραπέζι, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απαγορευμένα όλα τα τραγανά σνακ. Ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα, τα κάσιους και τα καρύδια είναι εξαιρετικές πηγές μαγνησίου: το θρεπτικό συστατικό που δεν είναι καλό μόνο για μια γερή καρδιά αλλά δίνει επιπλέον μια ωραία μικρή ώθηση στο μεταβολισμό σου.

Υγιεινά snacks
Αντί να ενδώσεις σε πατατάκια & μπισκότα, δοκίμασε ξηρούς καρπούς ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά στο καθημερινό τσιμπολόγημα. Προτίμησε φρούτα εποχής, ή κράκερ με τυρί χαμηλών λιπαρών. Θυμήσου: Να τρως μόνο όταν πεινάς και 1 μερίδα τη φορά.

Λιγότερο φαγητό απ’ έξω
Προγραμμάτισε τα γεύματά σου, για να αποφύγεις το delivery όταν γυρνάς στο σπίτι. Μαγείρεψε περισσότερη ποσότητα για απόθεμα, ιδανικό όταν δεν έχεις χρόνο. Εύκολα πρωινά όπως φρούτα με βρώμη, μπορούν να αντικαταστήσουν το δείπνο.

Όχι στο τσιμπολόγημα
Φάε όταν πραγματικά πεινάς. Όταν νιώσεις ικανοποιημένη-αλλά όχι τελείως χορτάτη- σταμάτα, ακόμα κι αν υπάρχει ακόμα φαγητό στο πιάτο. Μην τρως μπροστά στην τηλεόραση ή το PC, γιατί είναι δύσκολο να παρακολουθήσεις πόσο ακριβώς τρως.

Λιγότερη ζάχαρη
Σκέψου ότι πίνοντας 1 λιγότερο αναψυκτικό την ημέρα, γλυτώνεις 8 κουταλάκια ζάχαρη. Αντικατάστησέ τα με τα αντίστοιχα light, με νερό ή τσάι χωρίς ζάχαρη. Και φρόντισε να αγοράζεις δημητριακά χωρίς ζάχαρη.

Kάθε μέρα πρωινό
Αν είσαι πολύ βιαστική, πάρ’ το μαζί σου στη δουλειά. «Φορητά» πρωινά υπάρχουν πολλά: από μπάρες δημητριακών και φρούτα μέχρι γιαούρτι και γεύματα με βρώμη. Να θυμάσαι ότι τα muffins και τα κουλούρια συχνά μπορεί να είναι παραπάνω από 1 μερίδα.

 

 

Με πληροφορίες από shape.gr