Η Ιωάννα Λαουμτζή (IL Exclusive Fitness) μας καθοδηγεί βήμα βήμα έτσι ώστε να τους θα δυναμώσουμε, για θηλυκές καμπύλες αλλά και καλύτερη στάση σώματος.

Η ενδυνάμωση των γλουτών δεν μας βοηθάει μόνο να σμιλεύσουμε τις καμπύλες μας αλλά συμβάλλει και στην καλύτερη στάση της σπονδυλικής στήλης, δηλαδή του σώματός μας, προσθέτοντάς μας ύψος και φινέτσα. Σε αυτή την τόσο σημαντική περιοχή του σώματος λοιπόν εστιάζει η trainer Ιωάννα Λαουμτζή, στο νέο της workout όπου μας καθοδηγεί βήμα βήμα μέσα από ένα πολυ κατατοπιστικό βίντεο.

Ο μόνος εξοπλισμός που θα χρειαστούμε, για να εκτοξεύσουμε τις καύσεις, είναι το IL Exclusive Fitness Box και το mini band που περιέχει: Μια καινοτομία εμπνευσμένη από την Ιωάννα, που υπόσχεται να απογειώσει την εμπειρία της γυμναστικής στο σπίτι ή όπου κι αν βρισκόμαστε.

Πρόγραμμα για σούπερ γλουτούς
Εκτελούμε από 2 έως 3 κύκλους των παρακάτω ασκήσεων με 30" άσκησης και 15" ξεκούρασης:

1. Side to side squat

2. Squat and jump

3. Side leg raises R





4. Side leg raises L

5. Glute bridges

6. Side-lying leg lift R

7. Side-lying leg lift L

8. Prone frog lifts

Δείτε το βίντεο εδώ: