Σήμερα σου έχουμε την απάντηση θυμίζοντάς σου τα οφέλη που μας προσφέρει ο εβδομαδιαίος προγραμματισμός των γευμάτων μας:

1. Αποφεύγεις το τσιμπολόγημα! Όταν έχεις προγραμματίσει τα κυρίως γεύματα όπως και κατάλληλα σνακ μέσα στη μέρα σου, είναι πολύ δύσκολο να νιώσεις πείνα ή λιγούρα για γλυκά και junk food. 

2. Δεν παραγγέλνεις απ’ έξω. 🥡 Τα delivery είναι από τους μεγαλύτερους πειρασμούς σε μια προσπάθεια μείωσης του βάρους! Αν έχεις έτοιμο σπιτικό φαγητό, οι πιθανότητες να το πετάξεις και να παραγγείλεις απ’ έξω είναι πολύ μικρές.

3. Λαμβάνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι! Το καλό του προγραμματισμού είναι ότι θα έχεις προνοήσει π.χ. από τα ψώνια του Σαββάτου σου 🛒 για το τι πρόκειται να φας μέσα στην εβδομάδα. Έτσι, εξασφαλίζεις ποικιλία στα γεύματά σου και φρέσκα φρούτα & λαχανικά κάθε μέρα.

4. Ενεργοποιείται ο μεταβολισμός σου! 🤙 Όταν ξέρει ο οργανισμός σου ότι κάθε μέρα λαμβάνει σταθερά γεύματα & ενέργεια, δεν θα «ρίξει ρυθμούς» για να επιβιώσει ή να προστατευθεί.

5. Δεν καταβολίζονται οι μύες!💪 Αν μέσα στη μέρα δεν λαμβάνεις τις απαραίτητες ποσότητες πρωτεΐνης, ο μυϊκός ιστός θα αρχίσει να αποδομείται. Ένας σωστός προγραμματισμός θα βοηθήσει στην μέγιστη δυνατή συντήρηση του μυϊκού σου ιστού και την απώλεια κυρίως από τον λιπώδη.

Τι λες, μήπως τελικά αξίζει να τηρείς ένα πρόγραμμά στη διατροφή σου;

 

 

Ευχαριστούμε πολύ την Βάλια Γρηγορίου, Κλινική διαιτολόγο – διατροφολόγο