Black Friday: Τι ψώνισαν οι Έλληνες (+848%) σε κάποια προϊόντα

POP UP TEAM
/
29 Νοεμβρίου, 2020
/

Μοιράσου το ...

H Black Friday σε συνδυασμό με το lockdown εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, αλλά και κάποιες αγορές στα σούπερμαρκετ, στα καταναλωτικά αγαθά. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Convert Group, η Παρασκευή 27ης Νοεμβρίου αποτελεί το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online φαρμακεία. 

Επίσης αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline σούπερ μάρκετ, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν την έναρξη του δεύτερου lockdown. 

Συγκεκριμένα, με +319% εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές καταναλωτικών αγαθών από τα σούπερ μάρκετ και με +103% από τα φαρμακεία για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σημειώθηκε μάλιστα επιπλέον άνοδος με +26% στα online σούπερ μάρκετ και +104% στα online φαρμακεία σε σχέση με τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου 2020. 

Οι πέντε κατηγορίες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online σούπερ μάρκετ που σημειώθηκαν την Παρασκευή ήταν:

1. ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%)

2. ανοιχτές πάνες (+222%),

3. πάνες βρακάκι (+88%),

4. ουίσκι (+84%)

5. είδη κουζίνας (+80%)

Αντίστοιχα στα online φαρμακεία τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν:

1. ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%)

2. μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%)

3. προϊόντα makeup ματιών (+261%)

4. προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%)

5. πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%)

6. κρέμες αντιγήρανσης (+195%)

Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online σούπερ μάρκετ και τα οnline φαρμακεία θα ξεπεράσει το 2020 τα 300 εκατ. ευρώ (συμπ. ΦΠΑ), ενώ δεν περιλαμβάνει τις αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.ά.

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags :

Μοιράσου το ...

Τα δημοφιλή της εβδομάδας