Το Netflix είχε τρία επίπεδα συνδρομής, τα Basic, Standard, και Premium. Κάθε ένα από αυτά προσέφερε διαφορετικά προνόμια. Οι πιο σημαντικές διαφορές αφορούν την ανάλυση και το πλήθος των συσκευών. Το Basic επιτρέπει streaming μόνο σε 720p και επιτρέπει την προβολή σε μία συσκευή.
Από την άλλη, το Standard ανεβάζει την ανάλυση σε 1080p και το πλήθος των συσκευών σε δύο. Τέλος, το Premium προσφέρει ροή 4K σε έως και τέσσερις συσκευές. Το 2022, όμως, το Netflix πρόσθεσε τέταρτο κατώτερο επίπεδο. Πρόκειται για το Basic με διαφημίσεις, το οποίο στην ουσία προσφέρει ότι το Basic, αλλά περιέχει διαφημίσεις σε διάφορα σημεία της πλατφόρμας.
Τώρα, φαίνεται ότι η εταιρεία σκέφτεται να καταργήσει το κλασικό Basic επίπεδο και να μετατρέψει το μετατρέψει σε Standard με διαφημίσεις. Μάλιστα, στον Καναδά, η σελίδα υποστήριξης της υπηρεσίας αντικατοπτρίζει ήδη αυτές τις αλλαγές. Όσοι είναι συνδρομητές στο Basic στον Καναδά μπορούν να συνεχίσουν να το χρησιμοποιούν κανονικά. Ωστόσο, εάν αναστείλουν τον λογαριασμό ή ακυρώσουν τη συνδρομή θα πρέπει να εγγραφούν σε διαφορετικό επίπεδο.
Αυτός είναι αναμφίβολα ένας ακόμη τρόπος με τον οποίο το Netflix προσπαθεί να αυξήσει τα έσοδά του. Παρόλο που το Standard επίπεδο με διαφημίσεις είναι σημαντικά φθηνότερη από το κλασικό Standard επίπεδο (5.99 CAD έναντι 16.49 CAD), οι διαφημίσεις φέρνουν επιπλέον χρήματα στην εταιρεία που μπορούν να αντισταθμίσουν τη διαφορά.
Αναγκάζοντας τους πελάτες να επιλέξουν μεταξύ αυτών των δύο επιπέδων, η εταιρεία θα λάβει πιθανότατα μια άμεση εισροή επιπλέον μετρητών. Από τη μία μεριά είναι οι πελάτες που θα δίνουν περισσότερα από όσα πληρώνουν τώρα μεταπηδώντας από το τωρινό Basic στο Standard, και από την άλλη έχουμε αυτούς που θα επιλέξουν το Standard με διαφημίσεις.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι το Netflix δοκιμάζει ή σχεδιάζει να δοκιμάσει αυτό το σύστημα σε αγορές εκτός του Καναδά. Ωστόσο, οι Καναδοί ήταν από τους πρώτους που είδαν να τίθενται σε εφαρμογή οι νέοι περιορισμοί κοινής χρήσης κωδικών – και η πολιτική αυτή ισχύει παγκοσμίως. Είναι πολύ πιθανό η εταιρεία να χρησιμοποιεί τον Καναδά για δοκιμές νέων προϊόντων. Οπότε ίσως δούμε και άλλες χώρες να χάνουν το κλασικό Basic επίπεδο.
Πηγή: techmaniacs.gr