Αυτή η σειρά είναι επισήμως η μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του Netflix

POP UP TEAM
/
31 Ιανουαρίου, 2021
/

Μοιράσου το ...

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Netflix “82 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο επέλεξαν να την παρακολουθήσουν στις πρώτες 28 ημέρες”

H συνεργασία του Netflix με τη Shonda Rhimes δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει με καλύτερους οιωνούς, αφού η πρώτη σειρά της πλατφόρμας με καταγωγή από τη Shοndaland είναι επισήμως η πιο επιτυχημένη μέχρι τώρα από όλες όσες έχει προβάλει. Για να μιλήσουμε με αριθμούς, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Netflix “82 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο επέλεξαν να παρακολουθήσουν τη Bridgerton στις πρώτες 28 ημέρες”. H προηγούμενη ήταν το The Queen’s Gambit με 62 εκατομμύρια θεατές σε 28 μέρες.

Ωστόσο, θα πρέπει να κάνουμε μια διευκρίνιση: Οι πραγματικά πολύ εντυπωσιακοί αριθμοί δεν αφορούν όσους παρακολούθησαν σε binge-watching όλα τα επεισόδια αλλά στα νοικοκυριά που παρακολούθησαν έστω και 2 λεπτά από τη σειρά. Σύμφωνα με το Netflix, ο χρόνος αυτός είναι αρκετός για να καταδείξει ότι η επιλογή ήταν σκόπιμη.

Ακόμα και χωρίς αυτά τα νούμερα όμως, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι το Bridgerton είναι μια τεράστια επιτυχία. Οι πρωταγωνιστές του θεωρούνται πια το next big thing στο Χόλιγουντ που πάντα διψά για νέα πρόσωπα, με την Phoebe (Daphne) Dynevor να ποζάρει στο ψηφιακό κόκκινο χαλί στην παρουσίαση της Haute Couture συλλογής του οίκου Dior και τον Regé-Jean Page (Simon) να εμφανίζεται ως υποψήφιος ακόμα και για το ρόλο του James Bond.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Netflix, η σειρά κατέλαβε την πρώτη θέση σε 83 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Βραζιλίας, της Γαλλίας, της Νότιας Αφρικής, της Σιγκαπούρης, της Ινδίας και της Ταϊλάνδης.

Φυσικά, το timing παίζει όπως πάντα το δικό του σημαντικό ρόλο. Εάν το Bridgerton δεν έφτανε στις οθόνες μας στο τέλος μιας χρονιάς όπου όλοι είχαμε την ανάγκη να αποδράσουμε σε έναν κόσμο πιο ρομαντικό (όπου μπορούν να γίνονται μεγάλα πάρτι!), δεν είναι σίγουρο ότι η επιτυχία θα ήταν ανάλογη. “Το γεγονός ότι μένουμε πολλές ώρες μέσα στο σπίτι έδωσε σε πολλούς από εμάς την ευκαιρία να ανακαλύψουμε νέα τηλεοπτικά είδη και σόου”, σχολίασε η Bela Bajaria, επικεφαλής του διεθνούς τμήματος του Netflix στο Vanity Fair, εξηγώντας ότι για να βγαίνουν αυτά τα νούμερα είναι δεδομένο ότι τέτοιου είδους σειρές δεν έχουν απήχηση μόνο στις γυναίκες αλλά και στους άντρες.

 

 

Tags :

Μοιράσου το ...

popup-logo-white

Διαπιστευμένο Μέλος στο Μητρώο Online Media του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών & Ενημέρωσης

© 2024 Spread Media - All Rights Reserved