Στην Αθήνα συνεχίζει τις διακοπές της η Μάργκοτ Ρόμπι μετά την επίσκεψη που ειχε κάνει στην Φολέγανδρο για επαγγελματικές της υποχρεώσεις.
Η Χολιγουντιανή σταρ περπάτησε αρχικά στο κέντρο της Αθήνας και αμέσως μετά πήγε για φαγητό σε γνωστό ιαπωνικό εστιατόριο της πόλης. Ντυμένη casual με τα μαλλιά της πιασμένα σε πλεξούδα, οι θαμώνες την αντιλήφθηκαν και τη φωτογράφησαν.
«barbillion»: η ταινία γράφει ιστορία
Η επίτευξη του «Barbillion» – όπως το περιγράφει η Warner Bros – δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Μόλις πέντε άλλες ταινίες το έχουν πετύχει μετά την πανδημία, μεταξύ των οποίων το The Super Mario Brothers Movie νωρίτερα φέτος, το Spider-Man: No Way Home, το Top Gun: Maverick, Jurassic World Dominion και η συνέχεια του Avatar.
http://www.youtube.com/watch?v=pBk4NYhWNMM&t=1s
Η Μάργκοτ Ρόμπι ήταν επίσης ανάμεσα στους παραγωγούς της ταινίας «Barbie». Σύμφωνα με συνέντευξή της στο Collider, είχε ποντάρει σε ένα δισεκατομμύριο δολάρια στις πρώτες συναντήσεις.
Η καμπάνια μάρκετινγκ της ταινίας ήταν τεράστια, με ροζ διαφημιστικές πινακίδες που τοποθετήθηκαν σε πόλεις σε όλο τον κόσμο
Η Γκρέτα Γκέργουικ έγραψε ιστορία
Αυτό σημαίνει ότι η Γκρέτα Γκέργουικ έγινε η πρώτη γυναίκα που έφτασε το ορόσημο ως σόλο σκηνοθέτης. Η Warner Bros χαρακτήρισε την επιτυχία αυτή ως «σημείο καμπής»
Ο Jeff Goldstein, πρόεδρος της εγχώριας διανομής στις ΗΠΑ, δήλωσε: «Κανείς άλλος εκτός από την Greta Gerwig δεν θα μπορούσε να ζωντανέψει τη διάσημη σε γενιές και γενιές κούκλα και τον κόσμο της σε μια τόσο αστεία, συναισθηματική και διασκεδαστική ιστορία, η οποία κυριολεκτικά έκανε ολόκληρο τον κόσμο ροζ»
Και άλλες γυναίκες σκηνοθέτιδες έχουν αναλάβει ταινίες που ξεπέρασαν το όριο του 1 δισ. δολαρίων, πάντα όμως σε συνεργασία.
Το Frozen, το μπλοκμπάστερ κινουμένων σχεδίων, και η συνέχειά του έχουν αποφέρει πάνω από 1,4 δισ. δολάρια σε εισπράξεις και συν-σκηνοθετήθηκαν από την Τζένιφερ Λι και τον Κρις Μπακ.
Εν τω μεταξύ, το Captain Marvel, με πρωταγωνίστρια την Brie Larson και συν-σκηνοθέτες τους Anna Boden και Ryan Fleck, απέφερε περισσότερες από 1,1 δισ. δολάρια σε εισπράξεις.
Comeback για τον κινηματογράφο;
Ο Goldstein τόνισε ότι οι μεγάλες ουρές στους κινηματογράφους και οι επαναλαμβανόμενες προβολές «αποδεικνύουν ότι οι ταινίες επέστρεψαν», αφού η κινηματογραφική βιομηχανία υπέφερε λόγω των πανδημικών κλειδαριών και του ανταγωνισμού από τα streamers.
Οι θεατές του κινηματογράφου έχουν συχνά συνδυάσει την προβολή της ταινίας «Barbie» με την ταινία Oppenheimer του Κρίστοφερ Νόλαν – το λεγόμενο «Barbieheimer».
Η βρετανική αλυσίδα κινηματογράφων Vue δήλωσε πρόσφατα ότι και οι δύο ταινίες οδήγησαν την εταιρεία στο πιο πολυσύχναστο Σαββατοκύριακο των τελευταίων τεσσάρων ετών.
Mattel Cinematic Universe
Η κατασκευάστρια εταιρεία παιχνιδιών Mattel ελπίζει να επαναλάβει την ίδια επιτυχία και με άλλες ταινίες.
Άλλες μάρκες της Mattel – συμπεριλαμβανομένων των Barney, Hot Wheels και Polly Pocket – πρόκειται να εμφανιστούν σε επερχόμενες ταινίες του Χόλιγουντ.
Επίσης, κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ με soundtrack και σύναψε περισσότερες από 165 συνεργασίες με καταναλωτικά προϊόντα για την ταινία Barbie, αν και πρόσφατα ανέφερε ότι οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 12% για τους τρεις μήνες έως το τέλος Ιουνίου.
Πηγή: Lookmag/ Athens Voice