Μετά από μια έντονη άσκηση θα πρέπει να καταναλώνουμε ένα σνακ ή γεύμα για να αναπληρώσουμε την ενέργεια και τα υγρά που χάσαμε. Πολλές φορές όμως, καταλήγουμε να τρώμε υπερβολικά μεγάλες ποσότητες φαγητού με αποτέλεσμα να καταναλώνουμε περισσότερες θερμίδες από αυτές που χάσαμε κατά τη γυμναστική.

Τι μπορούμε λοιπόν να κάνουμε για να μην καταναλώνουμε αλόγιστα φαγητό μετά την άσκηση;

1) Προγραμματίστε τη γυμναστική σας πριν από ένα κυρίως γεύμα. Έτσι, δεν προσθέτετε επιπλέον θερμίδες και σνακ στο πρόγραμμά σας, ενώ ταυτόχρονα παραμείνετε χορτάτοι.
2) Διασκεδάστε με την γυμναστική σας! Αν βλέπετε την άσκηση ως αγγαρεία, θα θέλετε να επιβραβεύσετε τον οργανισμό σας με κάτι γλυκό ή θερμιδικά πυκνό.
3) Να τρώτε μόνο αν όντως πεινάτε, όχι από συνήθεια.
4) Πιείτε νερό μόλις τελειώσετε την άσκηση, ώστε να αναπληρώσετε τα υγρά και να μειώσετε το αίσθημα της πείνας. Μπορείτε να πιείτε ένα ποτήρι γάλα που επίσης θα σας ενυδατώσει ενώ ταυτόχρονα θα σας χορτάσει.
5) Μην υπερεκτιμάτε τις θερμίδες που κάψατε με την άσκηση, καθώς έτσι μπορεί να θεωρήσετε ότι μπορείτε να καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα τροφής μεταγευματικά.

 

 

Ευχαριστούμε πολύ την Βάλια Γρηγορίου, Κλινική διαιτολόγος – διατροφολόγος