Αυξάνονται οι νέοι πελάτες του Netflix, παρά την αλλαγή πολιτικής για το μοίρασμα κωδικών

Facebook @Netflix
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ
/
12 Ιουνίου, 2023
/

Μοιράσου το ...

Έχουν περάσει μόλις δύο εβδομάδες από τότε που το Netflix ανακοίνωσε την κατάργηση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης στις ΗΠΑ και τώρα εμφανίζονται αναφορές που υποδηλώνουν ότι η νέα στρατηγική της πλατφόρμας λειτουργεί… μέχρι στιγμής, τουλάχιστον.

Από την ανακοίνωση της 23ης Μαΐου, το Netflix έχει απολαύσει τις τέσσερις μεγαλύτερες ημέρες εγγραφών νέων χρηστών στις ΗΠΑ από το 2019, όταν η ερευνητική εταιρεία Antenna άρχισε να καταγράφει την πορεία του. Από τις 25 έως τις 28 Μαΐου, κατά μέσο όρο 73.000 χρήστες την ημέρα εγγράφηκαν στην πλατφόρμα, σημειώνοντας αύξηση 102% από τον προηγούμενο μέσο όρο των 60 ημερών.

Ωστόσο, το Netflix είχε προειδοποιήσει τους επενδυτές για την πιθανότητα μαζικών ακυρώσεων από χρήστες, ως μια μορφή αντίδρασης στη νέα πολιτική – αλλά αντίθετα με τις χειρότερες προσδοκίες, ο αριθμός των νέων εγγραφών ξεπέρασε τον αριθμό των ακυρώσεων. Σύμφωνα με την Antenna, η αναλογία εγγραφών προς ακυρώσεις από τις 23 Μαΐου αυξήθηκε 25,6% σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο των 60 ημερών.

Η νέα πολιτική του Netflix στοχεύει στη μείωση του αριθμού των ανθρώπων που μοιράζονται λογαριασμούς. Η πλατφόρμα θα αρχίσει να χρεώνει 7,99 δολάρια για τυχόν «επιπλέον μέλη» που χρησιμοποιούν τον λογαριασμό εκτός του «Netflix Household», που είναι «η συλλογή των συσκευών σας Netflix, συνδεδεμένες στο διαδίκτυο στο κύριο μέρος που παρακολουθείτε το Netflix». Εάν οι χρήστες δεν εγγραφούν για αυτήν τη χρέωση 7,99 δολαρίων, τα «επιπλέον μέλη» θα αποκλειστούν από την πρόσβαση στην πλατφόρμα.

Προηγουμένως, η μεγαλύτερη άνοδος του Netflix σε νέες εγγραφές ήταν τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2020, όταν πολλοί χρήστες δημιουργούσαν λογαριασμούς εν μέσω καραντίνας για τον COVID-19.

Tags :

Μοιράσου το ...

Τα δημοφιλή της εβδομάδας